.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


загрузка...

 
��������...
Виховний захід на тему "Освіта - шлях до майбутньої професії"(8 клас) 


Виховний захід на тему "Освіта - шлях до майбутньої професії"(8 клас)

Мета: формувати в учнів свідоме ставлення до навчання, сприяти розвитку мислення та творчої активності учнів, виховувати в учнів повагу до себе, упевненість, що знання необхідні їм для отримання в майбутньому бажаної професії і визначення життєвого шляху.
Обладнання: аудіозапис музики, плакати з прислів'ями на тему навчання, картки із назвами різних професій.
Коментар: наприкінці заходу ведучі пропонують учням заповнити анкети «Моє ставлення до навчання», які потім передають шкільному психологу.
ДІЙОВІ ОСОБИ
1 -й  ведучий
2-й  ведучий
У ч н і - ч и т ц і  (чотири особи)
Виховний захід відбувається в класі або шкільній
бібліотеці. Столи в приміщенні розставлені півколом, щоб
усі учні добре бачили одне одного.
Угорі на видному місці прилаштовано плакати
з українськими народними приказками на тему навчання:
«Наука в ліс не заведе, а з лісу виведе», «Здобудеш
освіту — побачиш більше світу», «Корінь навчання
гіркий, а плід його солодкий», «Наука і труд поряд
живуть», «Знання і мудрість прикрашають людину»,
«Навчання — світло, а невчення — пітьма», «Не тоді сором,
як не знаєш, а тоді, як не вчишся».
Звучить музика. Наперед виходять ведучі.
1-й ведучий. Доброго дня, друзі!
2-й ведучий. Привіт, хлопчики та дівчатка. (Показує на плакати з прислів'ями) Як ви гадаєте, про що ми поведемо сьогодні розмову?
Учні  читають прислів'я, відповідають на запитання: «Розмова ніде про користь навчання».
1-й   ведучий. Так, правильно, ми поговоримо про нав¬чання, точніше про те, як воно допомагає у житті. А щоб наша бесіда була більш цікавою, давайте оберемо з наведених прислів'їв одне, коротеньке, і ним назвемо наш захід. Учні  обирають назву заходу.
2-й ведучий. Що ж, тему бесіди обрано, тож можна роз¬починати. Та спочатку скажіть мені, навіщо людині навчатись?
Жили ж собі люди колись і без освіти.
1 Учні  висловлюють власні думки щодо запитання.
Ведучі доповнюють і узагальнюють відповіді.
1-й ведучий. Так, друзі, без освіти не можна отримати професію, про яку мрієш з дитинства, не можна стати розум¬ною досвідченою людиною. На світі існує чимало добрих про¬фесій, корисних і цікавих.
Наперед виходять учні-читці.
1-й  учень
У нашім парку квітникарка
Зростила тисячі квіток!
Якщо буває дуже жарко,
Ми в парк ідемо, в холодок.
Тут на спочинку по роботі
Приїжджі люди і свої.
Лиш квітникарка у турботі,
Щодень ми бачимо її.
2-й учень
Вона з лопатою, сапою,
Зі шлангом — дощ пустити слід!
І все немає їй спокою
Ні в полудень, ані в обід.
Весела, рада квітникарка, —
Розквітли квітоньки усі!
І мовить так: Хай люди в парку
Відпочивають у красі.
2-й ведучий. Ось така чудова професія — дарувати лю¬дям красу квітів. А які ще професії, що роблять наше життя гарним, ви знаєте?
Учні відповідають: «Художник, музикант, скульптор,
дизайнер, перукар, модельєр та ін.
Ведучі доповнюють
відповіді учнів.
Наперед виходять учні-читці.
3-й учень
Наш кухар, ніби боровик,
Надів біленьку шапку,
Готує нам він холодник
І запікає бабку.
4-й учень
Смачний у кухаря пиріг,
Чудова каша манна.
Він дбає про здоров'я всіх —
За це йому і шана.
1-й ведучий. Дійсно, професія кухаря дуже корисна. До речі, професій, які дбають про нас, чимало. Цікаво, чи знає¬те ви їх?
Учні називають корисні професії і пояснюють, про що дбають люди цих професій. Орієнтовні відповіді: Лікар — піклується про здоров'я людей, Учитель — дбає про освіту,міліціонер — стежить за порядком і дотриманням законів, пожежник — рятує від пожеж, водій — перевозить пасажирів, листоноша — доставляє пошту, будівельник — зводить будинки.
2-й ведучий. Отже, друзі, виявляється, немає нікчемних професій — кожна потрібна, бо створена на благо людей. А те¬пер пропонуємо трохи пограти.
Ведучі проводять творчу гру.
«Гімн професіям»
Ведучі поділяють учнів на кілька груп і розподіляють між ними різні професії. Наприклад, одна група — лікарі, інша — учителі, третя — будівельники, четверта — художники.
Кожна група має перелічити головні риси характеру, які при¬таманні людям тієї чи іншої професії, а потім написати девіз цієї професії (чотири рядки).
По закінченні гри ведучі й учні спільно визначають, яка група відповідала найкраще. Із написаних девізів складають «Гімн професіям».
1-й ведучий. Напевне, кожен із вас мріє про те, ким бу¬де, коли виросте. Хтось хоче стати лікарем, хтось — геологом чи археологом, а хтось — економістом... Одним словом, скільки професій, стільки і мрій. Та чи добре ви знаєте, які науки потрібно опанувати, щоб здійснити свою мрію?
Учні  по черзі називають професію, яку хочуть набути після школи, і шкільну дисципліну, знання якої важливе для цієї професії. Орієнтовні відповіді: Економіст — математика, лікар та аптекар — біологія, хімія, археолог — історія,
геолог та еколог — географія, біологія, інженер-будівельник — математика, фізика, програміст — інформатика, перекладач — іноземна мова.
2-й  ведучий. Людина навчається передусім тому, що їй
цікаво дізнатись про щось нове і чогось навчитись. Це — перша причина. Від природи потяг до навчання є в кожного з нас. Але одні люди розвивають у собі допитливість, а інші лінуються. Скажіть, друзі, а що вас спонукає до навчання?
Учні висловлюють власні думки щодо запитання.
Звучить музика.
1-й ведучий. От і добігає кінця наша розмова про ко¬ристь навчання.
2-й ведучий. Сподіваємось, що вам було цікаво. А наостанок ми хочемо побажати: навчайтесь із задоволенням і зрос¬тайте розумними людьми.
1-й та  2-й  ведучі (разом). Щасти вам, друзі!
Виховний захід закінчується.

Search:
загрузка...

твір- роздум чіпка борець за справедливисть або злочинець

тести психодіагностики

поняття системи управління бази даних, галузі використання

приклад анкети

гегель про упорядкованість світу

само реалізація людини

план-конспект уроку музики у 8 класі

Методика визначення хімічного споживання кисню в поверхневих і стічних водах"

цитатний план Грицька хіба ревуть воли ...

характеристика образів твору мартин боруля



Украинская Баннерная Сеть
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010