.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Класифікація інновацій 


Класифікація інновацій

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Wingdings; panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:2; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 268435456 0 0 -2147483648 0;} @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:204; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:none; mso-layout-grid-align:none; text-autospace:none; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:RU; mso-fareast-language:RU;} p.MsoFooter, li.MsoFooter, div.MsoFooter {mso-style-unhide:no; mso-style-link:"Нижний колонтитул Знак"; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:none; tab-stops:center 233.85pt right 467.75pt; mso-layout-grid-align:none; text-autospace:none; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:RU; mso-fareast-language:RU;} span.a {mso-style-name:"Нижний колонтитул Знак"; mso-style-unhide:no; mso-style-locked:yes; mso-style-link:"Нижний колонтитул"; mso-ansi-language:RU; mso-fareast-language:RU;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:2.0cm 2.0cm 2.0cm 2.0cm; mso-header-margin:35.45pt; mso-footer-margin:35.45pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} /* List Definitions */ @list l0 {mso-list-id:-2; mso-list-type:simple; mso-list-template-ids:994847862;} @list l0:level1 {mso-level-start-at:0; mso-level-number-format:bullet; mso-level-text:*; mso-level-tab-stop:none; mso-level-number-position:left; margin-left:0cm; text-indent:0cm;} @list l1 {mso-list-id:1287663027; mso-list-type:hybrid; mso-list-template-ids:-1039494042 1665065158 69337091 69337093 69337089 69337091 69337093 69337089 69337091 69337093;} @list l1:level1 {mso-level-number-format:bullet; mso-level-text:—; mso-level-tab-stop:53.5pt; mso-level-number-position:left; margin-left:53.5pt; text-indent:-36.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; color:black;} @list l0:level1 lfo2 {mso-level-start-at:65535; mso-level-numbering:continue; mso-level-text:—; mso-level-tab-stop:none; mso-level-number-position:left; mso-level-legacy:yes; mso-level-legacy-indent:13.95pt; mso-level-legacy-space:0cm; margin-left:0cm; text-indent:0cm; font-family:"Times New Roman","serif";} @list l0:level1 lfo3 {mso-level-start-at:65535; mso-level-numbering:continue; mso-level-text:—; mso-level-tab-stop:none; mso-level-number-position:left; mso-level-legacy:yes; mso-level-legacy-indent:12.5pt; mso-level-legacy-space:0cm; margin-left:0cm; text-indent:0cm; font-family:"Times New Roman","serif";} ol {margin-bottom:0cm;} ul {margin-bottom:0cm;} -->

Перша класифікація інновацій, яка стала класичною і використовувалася до кінця 60-х років XX ст., належить Й. Шумпетеру. Він виокремив п'ять типів інновацій:

в-во невідомого споживачам нового продук­ту або продукту з якісно новими властивостями;

впровадження нового засобу в-ва, в основу якого покладено нове наукове відкриття або новий підхід щодо комерційного використання продукції;

освоєння нового ринку збуту певною галуззю промисловості країни, незалежно від того, існував цей ринок раніше чи ні;

залучення нових джерел сировини та напівфабри­катів, незалежно від того, існували ці джерела раніше чи ні;

впровадження нових організац. форм.

На сучасному етапі інновації класифікують за різними ознаками. :1. За змістом виокремлюють:

продуктові інновації (орієнтуються на в-во і використання нових (поліпшених) продуктів у сфері в-ва або у сфері споживання);

інновації процесу (нові технології в-ва про­дукції, організації в-ва та управлінських процесів);

ринкові інновації (відкривають нові сфери застосу­вання продукту або сприяють реалізації продукту чи пос­луги на нових ринках).

Продуктові інновації передусім спрямовані на створен­ня нової споживчої цінності, що приваблює більшу кіль­кість споживачів. Інновації процесу, як правило, дають переваги у витратах, продуктивності, якості. Ринкові ін­новації розширюють межі ринку, на якому працює фірма.

2.За ступенем новизни виділяють:

базові (поява нового способу в-ва чи рані­ше невідомого продукту, які започатковують або дають імпульс розвитку нової галузі, наприклад винайдення парового двигуна, атомної енергії, радіо, напівпровідни­ків тощо);

поліпшувальні (упровадження нових видів вироб­ництв, що реалізують інновац. потенціал базової ін­новації; вони дають змогу поширювати і вдосконалювати базові покоління техніки, створювати нові моделі машин і матеріалів, поліпшувати параметри продукції, що випус­кається);

псевдоінновації (інновації, які залучаються фірма­ми у технологічний процес чи продукт, щоб затримати зниження норми прибутку і продовжити життєвий цикл поліпшувальної інновації, наприклад зміна дизайну това­ру, матеріалу, з якого він виготовляється; зміна способу рекламування тощо).

Однак ці класифікації інновацій дещо спрощені. Для визначення перспективних нововведень, реалізація яких має сприяти подальшому розвитку під-ва, для впо­рядкування процесу пошуку і залучення новацій існує де­тальніша класифікація. її особливість полягає в тому, що залежно від критерію одні й ті самі нововведення можуть бути віднесені до кількох видів.

інновації першого порядку (кількісна зміна) — просте цільове пристосування до кількісних вимог при збереженні функцій виробничої системи чи її частини, наприклад розширення ринків збуту;

інновації другого порядку (перегрупування чи організац. зміни) — прості організаційні зміни, нап-лад поділ відділу маркетингу на підрозділ досліджень ринку і підрозділ стимулювання збуту;

інновації третього порядку (адаптаційні зміни) зміни, викликані взаємним пристосуванням елементів виробничої системи, наприклад адаптація допоміжних процесів до змін у основних виробничих процесах у зв'язку з удосконаленням випуску продукції;

інновації четвертого порядку (новий варіант) — найпростіша якісна зміна, що перевищує межі простих адаптивних змін, наприклад оснащення певної моделі автомобіля потужнішим двигуном;

інновації п'ятого порядку («нове покоління») — змінюються всі або більшість функціональних властивостей вироб. с-ми, але базова структурна концепція зберігається, нап-лад упровадження програмного управління верстатом;

інновації шостого порядку (новий «вид») -якісна зміна функціональних властивостей вироб. с-ми чи її частини; змінюється вихідна концепція, але функціональний принцип залишається, нап-лад стільниковий зв'язок;

Search:
????????...

мінеральні солі фото

твір-характеристика персонажів захар беркут

меню комп ютера

твір на тему Чіпка - борець за справедливість чи злочинець

мейоз-це

галицько-волинський літопис зміст

конспекти уроків з Давньогрецька література.

Дослідження меду

визначення екзистенціалізм

дитячі осінні композиції



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010