.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Виховний захід на тему "Натюрморт у мистецтві"(8 клас) 


Виховний захід на тему "Натюрморт у мистецтві"(8 клас)

Если видишь на картине
Чашку кофе на столе,
Или морс в большом графине.
Или розу в хрустале,
Или бронзовую вазу,
Или грушу, или торт,
Или все предмети сразу, — знай,
что зто — натюрморт.
Е.Кушнер
Учитель. Розповім вам давню легенду про одного художника. Якось художник намалював велику за розміром картину, на якій зобразив гроно винограду. Картину було виставлено на терасі, а художник після напруженої праці вийшов у кімнату. Коли ж він повернувся через деякий час, то зупинився на порозі кімнати, вражений видовищем — до картини злетілася зграя птахів і клювали намальований виноград!
Як ви думаєте, чому так сталося?
Багатство кольорів і форм, ніжність квітів, своєрідність будови плодів надихають художників відобразити цю красу на полотні. Як називається картина, на якій зображені квіти, плоди, квіти, знаряддя праці? Щоб талановито створити натюрморт, необхідно добре знати й відчувати світ предметів навколо і бути дуже уважним.
Як ви думаєте, про що може розповісти натюрморт? (Дивлячися на предмети натюрморту, можна визначити епоху й час, у якому жив і творив художник; пристрасті самого художника тощо.)
Завдання на сприймання художніх образів.
Розгляньте репродукції натюрмортів і спробуйте визначити час, коли був створений натюрморт. Аргументуйте свою думку. Що можна розказати про художника?
Учитель. Отже, багато про що можна розповісти, дивлячися на предмет. А якщо його не бачити, а лише відчувати на дотик?
Вправа «Пізнаємо предмети. Стіл ілюзіоніста».
Варіант 1.
(Учитель готує для завдання різні предмети, зокрема побутові речі, посуд, квіти, плоди, овочі, можна бутафорію тощо.
Із заплющеними очима учні беруть різноманітні предмети зі столу і намагаються впізнати їх, описати форму, розмір, матеріал, колір та інші властивості.)
Варіант 2.
• Уявити, що в руках ви тримаєте різні за розмірами й формами предмети: «У мене в руках самовар, парасоля, таця зі склянками, низка повітряних кульок тощо».
•  Уявити, що ви піднімаєте з підлоги різні речі: «Я піднімаю важку валізу, торбу з подарунками, мішок із ватою тощо».
Учитель. Подумайте, чи можуть звучати предмети? Якщо так, то наведіть приклади. І характери звуків у предметів також різні — дерев'яні, металічні, скляні тощо.
Вправи на звуковідтворення.
Спробувати копіювати звуки чайника, що кипить; скрип дверей — нових і старих, дверних дзвінків, годинників тощо.
Завдання на образно-асоціативне сприймання-мислення.
Варіант 1.
Учитель. Пригадайте казку «Попелюшка». Який предмет зіграв дуже важливу роль у казці? (Годинник.)
Послухайте музичні фрагменти з балету С.Прокоф'єва «Попелюшка».
1. Якими засобами виразності створює композитор образ годинника?
2.  Чи змінюється цей образ упродовж фрагментів?
Варіант 2.
Поміркувати, які натюрморти можна створити, слухаючи музичні фрагменти.
Дидактичний матеріал: П.Чайковський «Підсніжник», Вальс квітів із балету «Лускунчик» тощо.
Учитель. Письменник Дж. Ро-дарі створив казку «Чиполіно». її герої вам відомі. А ось який натюрморт створив композитор А.Хачатурян у балеті «Чиполіно», ми з вами послухаємо.
Дидактичний матеріал: А.Хачатурян, балет «Чиполіно», фрагменти: «Чиполіно», «Лимона», «Вихід Помідора», «Гарбуз» тощо.
1. Якими словами можна охарактеризувати дійових осіб музичних фрагментів? Які в них характери?
2.  Яке їх забарвлення, якими кольорами ви б їх зобразили?
3.  Створіть пластичні образи дійових осіб.
Таким чином, ми визначили, що предмети, квіти, речі, плоди на картинах можуть розповідати багато про час, про художника; мають свій голос, характер.
Практично-експериментальні вправи «Живі натюрморти».
Учитель. Існують певні композиційні закони, яких дотримуються художники, створюючи натюрморти. Спробуймо вивести їх самостійно у процесі підбору предметів для натюрморту.
(Учні намагаються створити «живі» натюрморти з різних предметів, бутафорських плодів, овочів, штучних квітів, предметів, посуду. Учитель разом із дітьми аналізує кожний приклад і намагається максимально зробити так, щоб учні самостійно зрозуміли деякі правила композиції.)
Отже, ми виявили наступні правила:
•  натюрморт складається з певної кількості предметів чи речей. Усі частини натюрморту мають гармонійно поєднуватися;
•  маленькі предмети краще розглядати на тлі великих;
•  великі предмети не мають затуляти маленькі;
•  предмети світлого кольору краще виділяються на темному тлі;
• великі квіти або предмети не можна розміщати у маленькі вази і, навпаки, маленькі предмети «губитимуться» у великих;
•  багато предметів краще не розміщати на картині;
•  предмети мають бути однорідні і близькі за призначенням, приміром, посуд і овочі, квіти і вази тощо.

Search:
????????...

чесність і щедрість найдорожчий скарб міщанин шляхтич

Жіночі образи Гобсек

виховна година для 5 класу"Шкідливі звички"

розвиток психіки тварин

алгоритм розгалуженої структури

людина починається з родини

як виглядає Євшан зiлля малюнок

драматургічне новаторство Есхіла

вимерлі та зникаючі види рослин

реферат на тему этиловый спирт негативний вплив на організм підлітка



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010
��������...