.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Виховний захід на тему "професії від а до я"(5 клас) 


Виховний захід на тему "професії від а до я"(5 клас)

Рекламний агент.

Реклама— одна з наймодніших і престижних сфер діяльності людини. Проте ті, хто бажає присвятити себе такій приваб¬ливій справі, повинні бути гото¬вими і до труднощів, які вона в собі несе.
Головне завдання агента рекламного — продаж рекламних послуг, зв'язок виробників реклами з рекламодавцями.
Агент рекламний веде переговори з представниками організацій-рекламодавців, які займаються розробкою рекламної політики.
Успішну професійну діяльність агента рекламного забезпечують знання організації та управління комерційною діяльністю у сфері реклами, методика рекламних маркетингових досліджень та проведення рекламних кампаній, кон'юнктури ринку реклами.
Оскільки рекламний агент укладає угоди з продажу реклами, він повинен уміти проводити переговори, рекламні кампанії, укладати угоди, працювати з клієнтом, консультувати його. Через те, що агенту в процесі роботи доводиться застосовувати багато технічних засобів, йому необхідно вміти ними користуватися.
Успішно працювати рекламним агентом, звичайно, зможе не кожний. Професійна діяльність рекламного агента  вимагає від працівника енергійності, високої оперативності, комунікативних здібностей, емоційної стійкості.
Діяльність рекламного агента проходить у зоні постійних ділових контактів, тому потребує від працівника проникливості, наполегливості, сміливості, самостійності, рішучості, високого самоконтролю. Він повинен володіти даром переконання, уміти правильно оцінити широке коло факторів, що впливають на можливість укладення угоди.
Для досягнення компромісного рішення при укладенні угод агенту потрібно володіти сильним характером, гнучкістю мислення, здатністю «прораховувати» комбінації і розуміти мотиви поведінки окремої особистості.
Професійна діяльність рекламного агента вимагає наявності вищої освіти. її можна здобути у вищих навчальних закладах і як післядипломну освіту на факультетах економічного профілю. Різні спеціальні рекламні та інші агентства різної форми власності готують агентів з реклами.
Рекламний агент може працювати в рекламних агенціях, у сфері бізнесу та підприємництва.
В Україні швидкими темпами розвивається рекламний бізнес, тому ті, хто бажає працювати в рекламі, зможуть себе реалізувати. Кваліфіковані агенти можуть відкрити свої рекламні агенції або займатися індивідуальною трудовою діяльністю.

Агроном із захисту рослин.

Соціально-економічне значен¬ня професії:
На зорі розвитку людства люди харчувалися тим, що давала їм ди¬ка природа. Наші предки збирали плоди різних дерев, ягоди, зерна дикорослих злаків, викопували бульби, цибулини. Перехід до окультурення рослин був тривалим і спра¬вою не одного покоління. А з появою культурних рослин змінилися умови життя людей, сталися великі зрушення в історії розвитку людства.
У світі рослин існують захворювання та шкідники, тому виникає необхідність їх захисту. Шкода, якої завдають рослинам хвороби та шкідники, була відома людині ще з далеких часів. Так, в ассирійських клинописах і в тибетських фресках ( III тис. років до н.е.) згадується про спустошливі напади пустельної сарани; в давньогрецьких та римських писаннях знаходять описи іржі, головні й інших захворювань рослин, що вважалися проявом «гніву божого».
Якщо на варті здоров'я людей стоїть медицина, тварин — ветери¬нарія, то на варті здоров'я рослин — служба їх захисту. Основною фігу¬рою цієї служби є агроном із захисту рослин. Його завдання полягають не тільки в знищенні шкідників та запобіганні захворювань рослин, а й у прогнозуванні часу їх появи та можливих масштабів розповсюдження.
З часом було зроблено спроби класифікувати хвороби рослин; розпо-чалося вивчення біології та фізіології цих захворювань, почали розроб-ляти заходи боротьби з ними.
Характеристика процесу праці:
Агроном із захисту рослин повинен знати видовий склад шкідників, бур'янів у даній зоні, методику прогнозування їх появи та складання планів боротьби з ними; будову та принцип дії механізмів, що використовуються для захисту рослин, технологічний режим їх роботи, можливі несправності та способи їх усунення; склад отрутохімікатів, гербіцидів, їх призначення, правила техніки безпеки під час роботи з ними. Крім того, повинен вміти ставити діагноз на ураженість рослин шкідниками та хворобами; обґрунтовувати використання тих чи інших засобів боротьби з ними, визначати терміни профілактичної обробки рослин.
Агроном із захисту рослин відповідає за організацію та проведення заходів  щодо боротьби зі шкідниками і хворобами рослин, бур'янами, за дотримання строків і високу якість робіт. До його обов'язків входить розробка річних та календарних планів захисту рослин, визначення потреб у коштах на захисні роботи, закупівлю хімічних препаратів, аналіз ефективності заходів, доцільності їх впровадження і окупності. Він здійснює інструктаж механізаторів та інших працівників, зайнятих на роботах з хімічними препаратами; дає вказівки з питань їх застосування (на основі даних прогнозів); обстежує поля, сільськогосподарські угіддя, зерносклади і сховища; відповідає за дотримання правил техніки безпеки при роботі з хімічними препаратами та їх збереженні; стежить за екологічним станом території; складає плани заходів щодо захисту рослин.
Професійна підготовка:
Підготовкою кадрів агрономів із захисту рослин займаються вищі навчальні заклади сільськогосподарського профілю різних рівнів акредитації.

Бармен.

Бармен (від англ. «Ьаг» заго¬родка, прилавок, стійка, які відго¬роджують продавця від покупця, та «тап» чоловік) — людина за стійкою.
Соціально-економічне значен¬ня професії:
Кожний робочий день бармена — це ціла низка психологічних контактів з відвідувачами. Адже люди, які звертаються до барменів, відрізняються один від одного і віком, і характером, і вимогами. А потреби, які привели їх до бару, ресторану чи кафе, у всіх спільні — відпо¬чити від повсякдення, відсвяткувати якусь подію. Тому спілкування бармена з клієнтами дуже важлива річ. Своєю коректною поведінкою він може створити гарний настрій у відвідувачів. Як правило, барменів готують із кращих висококваліфікованих офіціантів. Вони повинні знати основні правила етикету і мати хороші манери, тобто вміти виявляти повагу та увагу до гостя.
Характеристика процесу праці:
Бармен виконує наступні функції: готує і реалізує готові до споживання безалкогольні та слабоалкогольні напої, кондитерські вироби, холодні і гарячі страви, закуски, оформляє вітрини та прилавки, утримує їх у належному стані, експлуатує та обслуговує аудіо- та відеоапаратуру, веде облік кількості реалізованих товарів.
Знаряддя праці:
Стійка — це робоче місце бармена. Тут розміщені касова машина, електроміксер, автоматична кавоварка, тостер, різноманітні дозатори і мийка посуду. В барну стійку вмонтовані малогабаритний льодогенератор і термос для індивідуального охолодження пляшок. Для відкупорювання лікеро-горілчаних виробів, вин і напоїв бармен користується комбінованим інструментом, до складу якого входять ніж, штопор і ключ для відкривання пляшок. Для приготування деяких змішаних напоїв бармени застосовують шейкери. Для нарізування хліба та гастрономічних товарів застосовують спеціальні машини.
Вимоги професії до працівника:
Професія бармена висуває до працівника ряд вимог. А саме, наявність у людини: охайності, розвиненої пам'яті, уваги, мислення, доброї координації рухів та швидкої реакції, розвитку сприймання, емоційної стабільності.
Професію бармена набувають: у професійно-технічних навчальних закладах відповідного профілю, в навчально-курсових комбінатах, у приватних навчальних закладах, на виробництві тощо. Знання, вміння та навички, отримані під час навчання за професією бармена, допоможуть працівникові оволодіти іншими суміжними професіями, такими, як буфетник, офіціант, метрдотель.
У межах основної професії бармен може набути спеціалізацію для роботи в спеціалізованих закладах громадського харчування: коктейль-бар, кафе-бар, бар-морозиво, бар-клуб, нічний бар та ін.
Перспективи зайнятості:
Мережа закладів громадського харчування з кожним роком розширюється за рахунок створення приватних ресторанів, барів, міні-барів, кафе, кафетеріїв. А це, в свою чергу, викликає створення нових робочих місць. Ймовірність працевлаштування залежить від кваліфікації бармен

Дизайнер.

У цій професії поєднуються функції інженера, художника (архітектор психофізіолога (гігіє¬ніста,економіста (маркетолога), ергономіста.
Ії мета — в промислових  виробах, побутових при¬ладах, меблях інтер'єрах квартир, офісів,житлових масивах та інших об'єктах гармонійно поєднувати корисність, зручність та красу, забезпечуючи тим самим їх високі споживчів, властивості, надійність,привабливість,конкурентоспроможність.
Дизайнер самостійно або разом з іншими спеціалістами вдосконалює вже створені об'єкти, бере участь у проектуванні різних технічних виробів, починаючи із споживчих товарів і закінчуючи складними системами, включаючи космічні програми.
Основну увагу він звертає як на внутрішні характеристики — форму, матеріал, колір кузова автомобіля, салону автобуса, корпус телевізора, пральної машини, так і на компонування, освітленість, оформлення пульта управління, клавіш, важелів, досягаючи тим самим їх гарного вигляду, доступності, раціонального розміщення.
Вивчаючи стан та динаміку попиту на продукцію різного призначення, дизайнер виявляє причини недостатньої привабливості і пропонує перспективні конструкторські, санітарно-гігієнічні та естетичні рішення.
Предмет праці дизайнера визначає специфіку його діяльності: промисловий дизайн, графічний і проектування предметного середовища.
Завдання промислового дизайну — враховуючи певне виробництво і можливості технології, зробити максимально зручну, дешеву і красиву річ. Сфера дизайнера — своєрідна «естетика одягання» речі, технічного виробу.
Дизайнер неначе посередник між людиною і машиною. Беручись за проектування станка, дизайнер піклується про те, щоб робітнику було зручно керувати станком, зручно завантажувати і розвантажувати вироби, заміряти деталі, прибирати стружку.
Весь процес проектування поділяється на ряд стадій, починаючи з підготовчої і закінчуючи виконанням дослідного зразка.
Можливості дизайну широко використовуються в проектуванні середо¬вища громадських будівель і приміщень, шкіл, магазинів, вулиць, парків.
Дизайн вступив у тісне співробітництво з містобудівниками та архітекторами. В завдання дизайнерів входить створення громадського середовища. Воно характеризується не тільки ансамблем предметів (меблів, станків, садових лав чи дитячих атракціонів), але й організацією всього цього простору.
Таким чином, можна сказати, що дизайнер — це художник-перетворювач. Свій творчий процес він починає з обміркування можливих варіантів майбутнього виробу, збирання необхідної інформації, критичного аналізу існуючих зразків і знаходження оптимального рішення. Потім він виробляє ескіз, моделює зразок, готує його до випробування і випуску.
Перша і незмінна вимога, яка пред'являється професією дизайне¬ра — це свідомо набуті внутрішня культура і бажання, внутрішня потре¬ба у створенні предметного середовища.
Людина, яка хоче бути дизайнером, повинна знати точні науки, добре і акуратно креслити, уміти майструвати, мати хороший окомір і тверду руку.
Дизайнер повинен об'єднувати в собі до певного ступеня протилежні якості — з одного боку, сміливий політ фантазії, певну неупередженість, розкутість думок, творче новаторство, а з іншого боку — високе почуття відповідальності, дисципліну розуму, здатність максимально рахуватися з реальними умовами виробництва.
Професія дизайнера вимагає ретельної фахової підготовки. Вона виняткова тим, що це нібито надпрофесія, спеціалізація на основі класичної художньої освіти.
Найефективніший шлях оволодіння професією — це спочатку навчання в різних художніх студіях, школах, у подальшому — вищих навчальних закладах.
Дизайнери потрібні скрізь. Є реальна можливість знайти роботу в рекламних агентствах, на підприємствах та фірмах, які випускають нові види продукції, можна створити власну фірму.

 

Маркетолог


Відомий американський мар¬кетолог Ф.Котлер сказав, що «мар¬кетинг — це вид людської діяль¬ності, спрямований на задоволен¬ня нужд і потреб шляхом обміну». А взагалі в основі поняття «марке¬тинг» лежить термін «ринок» (англ. Магкет.), що в найбільш загальному виді розуміється як ринкова діяльність. Основний лозунг маркетингового підходу до виробничої діяль¬ності — виробляти те, що продається, а не продавати те, що виробляється. Питання про те, що важливіше — виробництво чи маркетинг — рівносиль¬не споконвічному питанню, що первинне — курка чи яйце.
Маркетингова діяльність забезпечує надійну, достовірну і своєчасну інформацію про ринок, структуру і динаміку конкретного попиту, про смаки і переваги покупців, тобто інформацію про зовнішні умови формування фірми; створення такого товару, набору товарів (асортименту), який більш повно задовольняє вимоги ринку, ніж товари конкурентів; необхідний вплив на споживача, на попит, ринок, що забезпечує максимально можли¬вий контроль сфери реалізації.
Щоб краще зрозуміти запити клієнтів (споживачів), вивчати ситуацію в кон-курентних фірмах та ін., потрібне маркетингове дослідження — аналіз попиту і конкуренції. Маркетингові дослідження проводять маркетологи. Вони допома¬гають не тільки промисловим підприємствам, але й все більше некомерційним структурам, яким теж потрібні маркетингові дослідження: коледж бажає вияс¬нити, який його імідж у середовищі шкільних консультантів з профорієнтації; політична партія бажає довідатися, що думають про її кандидатів, та ін.
Маркетолог вивчає, прогнозує і формує попит на товари та послуги, їх кількісні та якісні характеристики з урахуванням соціально-демографічних особливостей різних верств населення, стану та динаміки його платоспро-можності, прибутків, смаків тощо. Він вирішує найбільш типові завдання: аналізує ціни на різні товари, вивчає мотиви поведінки споживачів, вивчає конкурентів і рівень конкуренції, визначає потенціал нових товарів та реакцію на них.
До функцій маркетолога входить створення образу відносно низьких цін товарів, інформування споживача про їхні параметри, формування умов для пізнавання нових товарів, інформування споживачів про місце придбання продукції, розпродаж, створення умов для сприятливого сприйняття про¬дукції фірми, вибір оптимальних засобів збуту та здійснення угод.
Таким чином, ми бачимо, наскільки складна, нова і поважна сьогодні професія маркетолога. Сьогодні на маркетингу починається і закінчується вся діяльність фірми. Саме маркетолог встановлює контакт з ринком, во-лодіє повною інформацією фірми і конкурентів. Він повною мірою прагне до того, щоб «і вовки були ситі, і вівці були цілі». Такі вимоги нормального цивілізованого ринку. За класифікацією професій маркетолог належить  професій типу «лю-дина-людина», тому що, в основному, предметом його праці є людина як спо¬живач, а не товари.
За статистикою, маркетологи - як правило, люди з вищою економічною освітою. Готують маркетологів в інститутах, університетах, інститутах бізнесу за спеціальністю «маркетинг».
Маркетологу не загрожує неповага, адже без нього в суспільстві не обійтися. Тому ризик безробіття для маркетолога невеликий.

Медична сестра.

 

Вслухайтесь у це тепле, добре слово — сестра. Щось рідне, сімейне чується в ньому. Так, сестра медична для багатьох людей, особливо хворих, обтяжених важким недугом, прикутих до ліжок і приречених до суворого, «палатно-лікарняного» режиму, стає тим світлим «промінчиком», що несе надію.
Сестра медична стає хворому саме сестрою, якій довіряють не лише тіло для процедур, але й душу, почуття та сподівання. Сестриччине лагідне обличчя назавжди залишається в пам'яті хворого.
Якщо у вас добре, співчутливе до людського болю серце, якщо ви здатні до останньої хвилини разом з лікарем боротися за життя людини, зовсім вам незнайомої, якщо ви хочете нести надію хворим діткам і їх матусям, відчуваєте потребу заспокоювати і співчувати, а також бачити світлі, вдячні очі вилікуваних людей, оберіть цю благородну професію — сестра медична.
Перші сестри милосердя були жінками з «вищого світу» і віддавали тяжкохворим свої вміння та сумлінність. З часів Кримської війни гуртки і об'єднання сестер милосердя з'являються в багатьох розвинених країнах Європи. Особливого розвитку вони набули в Англії, де досі призначається премія та кращих сестер нагороджують медаллю Нантингейль, яка очолювала перший загін сестер-англійок. Так співвітчизники оцінили внесок цієї чудової жінки до благородної справи підтримки лікарів сестрами милосердя.
Сестра медична — так називається тепер ця поширена і дуже необхідна суспільству спеціальність.
За всіх змін суспільства, за всіх форм власності люди будуть хворіти або необережно поводитись, що, звісно, буде потребувати не лише кваліфікованого лікаря, який встановить діагноз, а й кваліфікованого догляду.
А саме це забезпечує спеціаліст з відповідною медичною освітою — сестра медична.
Сестра медична -- загальна назва, бо відповідно до Державного класифікатора професій виділяється декілька спеціалізацій: пологового відділення, операційна, дієтична, з косметичних процедур, з масажу, милосердя, патронажна, санітарної авіації, станції (відділення) швидкої та невідкладної допомоги, анестезист.
Сестра медична повинна точно виконувати всі призначення лікаря-спеціаліста. Вона працює практично весь час у приміщенні — лікарні, поліклініці, диспансері, амбулаторії, санаторії, науково-дослідному інституті або дитячому закладі (школі, інтернаті чи дитсадку) — залежно від спеціалізації.
У лікарні чи диспансері сестра входить до складу медичної зміни або бригади. Режим роботи — 6-годинний, двозмінний, з нічними та святковими чергуваннями. Допомога хворому — головна мета цієї роботи, і тому ритм її дуже напружений.
Сестра медична повинна не лише знати, але й уміти користуватися медичною апаратурою, виконувати всі призначення і швидко приймати рішення. До несприятливих факторів належить безпосередній контакт з хворим (особливо інфекційним), що посилює загрозу зараження, а також з медикаментами та дезінфікуючими розчинами, що спричиняють алергію. Постійне знаходження в психологічній готовності до дій, робота на ногах і фізичні навантаження — також несприятливі фактори цієї професії.
Робота дуже активна в контактному плані — потрібно не лише вислухати лікаря-спеціаліста і кваліфіковано виконати його призначення, але й домовитися про обстеження хворих на медичній апаратурі та устаткуванні, про чітке виконання в лабораторії всіх аналізів, поспілкуватися з хворим, а потім кваліфіковано дати роз'яснення родичам хворого щодо особливостей його стану, лікування й одужання.
Потреба в професії сестра медична дуже висока, оскільки сестра медична може працювати в лікарнях, поліклініках, диспансерах, санаторіях і дитячих закладах усіх форм власності. Професію сестра медична можна отримати в медичному училищі (коледжі).

 

Менеджер по персоналу.

 

Менеджер (з англійської) — управляючий, керівник, високо-кваліфікований спеціаліст з управління.
Соціально-економічне значення професії:
Ця професія відома давно, бо керівники-управлінці були потрібні завжди, вона достатньо популярна, складна і дуже важлива.
Успішна діяльність підприємства, установи, компанії багато в чому залежить від його працівників. Менеджери персоналу здійснюють підбір кваліфікованих людей, які найкраще підходять для певного виду робіт.
Характеристика процесу праці:
До їх обов'язків входить: формування штатів, підбір персоналу, підготовка кадрів, їх оцінка і розстановка, раціональне ви¬користання, їх дії сприяють покращенню соціально-психологічного і виробничого клімату в колективі, зменшенню плинності кадрів, допомагають їм повністю розкрити свій творчий потенціал.
Менеджер персоналу повинен визначати разом з керівництвом загальний напрям кадрової політики, розробляти і реалізовувати соціальні програми, організовувати підбір персоналу, його навчання та атестацію, знімати напруженість у конфліктних ситуаціях.
Вимоги професії до працівника:
Для працівників цієї професії важливим фактором є схильність до роботи з людьми, тому найкраще ця діяльність підійде особам, яким постійне спілкування з людьми, вміння керувати персоналом не є обтяжливим, а навпаки, цілком природним.
Менеджеру потрібно мати високий рівень загального інтелекту, добру пам'ять, організаторські здібності, уміння зберігати спокій і розсудливість, не нервувати при спілкуванні.
Професійна підготовка: Професійну менеджерську діяльність можуть виконувати тільки фахівці. Кваліфікацію та спеціалізацію вони отримують у вищих навчальних закладах: в інститутах, університетах, академіях.
Професійна підготовка дає змогу в майбутньому оволодіти такими професіями як психолог, соціолог, юрист, економіст та інші.
Перспективи зайнятості:
Працюють менеджери персоналу в різних за розміром організаціях, на підприємствах, в установах усіх форм власності. Менеджер може обіймати різні посади: від заступника керівника підприємства з персоналу до спеціаліста з кадрової роботи.
Навички спілкування з людьми, широкий кругозір, толерантність, знання права, економіки, психології надають широкі можливості для професійного зростання та подальшої кар'єри, зайняття підприємницькою діяльністю та відкриття власної справи.

 

Search:
????????...

зрада у еремия вишневецький

word побудова графіків

Ренесансний індивідуалізм

шкірні захворювання у дітей

блок живлення ПК і його характеристики

Реферат пожежна безпека в школі

редагування таблиць бази даних

блок живлення ПК і його характеристики

розробка уроку 8 клас по літопису Слово ополку ігоревім

блок живлення ПК і його характеристики



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010
��������...