.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Виховний захід на тему "Україна - держава європейська"(5 клас) 


Виховний захід на тему "Україна - держава європейська"(5 клас)

Учитель: Ми живемо в Україні, державі, яка розміщена в центрі

Європейського континенту. Україна прагне до об'єднання з іншими європейськими державами в Євросоюзі.

Тож давайте здійснимо «мандрівку» деякими європейськими державами, згадаємо відомих нам з раннього дитинства казкових персонажів — пред­ставників цих держав.

Сідайте зручніше. Наш водій (обирається учень, якому дається кермо та головний убір водія),— рушаймо! Пісню заспіваймо!

(Учні і вчитель співають пісню під мелодію «Голубий вагон»)

Час тече повільно, ллється, як вода,

Вже його не спиниш на путі.

Хоч годин минулих трохи нам шкода,

Та найкраще жде нас в майбутті!

Приспів:

Стрічкою наша путь

Стелиться, стелиться,

І вдалину біжить,

В небесний кордон.

Кожному в доленьку

Кращую віриться,

Котиться, котиться

Голубий вагон.

Перша зупинка

Учитель. Тут почути можна такі слова: «мерсі» (дякую), «селяві» (таке життя), «шерше ля фам» (шукайте жінку). Це держава — ... Франція. Сто­лиця Франції — місто Париж. Ось цей прапорець — символ Франції (один з учнів прикріплює на дошці до карти світу).

Які французькі казки, казкарів ви знаєте? (Ш. Перро «Попелюшка», «Кіт у чоботях», «Червона шапочка», «Спляча красуня»...)

А ось нас зустрічає герой однієї з казок, надамо йому слово!

(Виходить учень в костюмі Кота у чоботях.)

Кіт   у   чоботях.

Я Кіт у чоботях —

Меткий і розумний —

Господаря з бідності вивів у «люди».

Тепер він не злидар,

Багатий став враз.

Господар мій — це маркіз Карабас.

Учитель. А цю героїню люблять І знають всі. Просимо, Попелюш­ко, заспівай нам пісню!

(Попелюшка співає пісню «Добрий жук».)

Учитель. Автор цих казок Шарль Перро. А наступний наш герой прийшов із казки Антуана де Сент-Екзюпері.

(Виходить герой.)

Маленький   Принц.

На моїй малесенькій планеті

Виросла троянда запашна.

Діти, вчіться в дружбі жити

На Землі, що в Всесвіті — одна!

Учитель. Це казка «Маленький принц».

—То ж в якій країні ми побували?

—Кого з героїв зустріли?

—Як називається столиця Франції? Грошова одиниця Франції — фран­-
цузький франк.

Зручніше сідайте, пісеньку співайте. (Діти співають приспів пісні «Голубий вагон».)

Друга зупинка

Учитель. Друга зупинка — Данія. Столиця Данії — місто Копенга­ген. Грошова одиниця — датська крона.

(Учениця на карті світу розмішує прапорець, відшукує Данію, Копенгаген.) Учитель. Нас вітають дві незнайомки. Хто ж вони?

Дюймовочка.

Дівчинка маленька — героїня казки.

Відгадайте, хто я?

Думайте, будь ласка.

В квіточці я спала,

Вмилася росою.

Тож мене назвали

Дюймовочкою.

Снігова Королева.

Не радійте літу,

Бо зів'януть квіти.

Ковдрою із снігу

Вкрию все навкруг.

Подивіться краще в мої очі, діти,

Стане серце з криги,

Й непотрібний друг!

Учитель. Усі впізнали Дюймовочку та Снігову Королеву — героїв ка­зок Андерсена — датського письменника.

—   Встаньте, діти, на хвилинку,
Трішки зробимо розминку!
(Фізкультхвилинка, рухи відповідні до слів.)

Віє вітер нам в лице,

І гойдає деревце,

Вітерець все тихше.

Деревце все вище!

Учитель. По місцях! Водій — вперед! Нас чекає нове знайомство — Німеччина,

(Діти співають приспів пісні «Голубий вагон».)

Третя зупинка

Учитель. Третя зупинка — місто Бонн. Німеччина. Всі ви, мабуть, чудово

знаєте казки братів Якова та Вільгельма Грімм. З якої казки цей герой? (На сцену виходить Трубадур.)

Трубадур (співає}

Стане сонце над лісом,

Тільки це — не мені,

Адже я без принцеси

Жити не зможу, ні!

Що ж це сталось зі мною?

Хто ж це так поробив? —

В королівських палатах

Свій я спокій згубив.

Учитель. В якій країні побували ми? Кого з героїв казок зустріли? Як називається столиця цієї держави? (Учень прикріплює на карті прапорець.)

Грошова одиниця — німецька марка. Слова, які ми знаємо німецькою мовою: «фройндшафт» (дружба), «фріден» (мир).

—       Нас запрошує водій полинути в долину мрій, сідайте зручніше, будь
ласка, попереду — нова держава — і казка.

(Діти співають приспів пісні «Голубий вагон».)

Четверта зупинка

Учитель. Зупинка четверта. Велика Британія. Столиця — місто Лон­дон (учень прикріплює на карті прапорець).

Грошова одиниця — англійський фунт стерлінг. Подивіться, а хто ж це йде так рано-вранці стежиною?

(Заходить хлопчик в костюмі Вінні-Пуха.)

Вінні – Пух.

Ми з П'ятачком куди йдемо –

Велика таємниця.

Якщо дізнатись схоче хтось —

Це, мабуть, не здійсниться!

Учитель. Так, це Вінні-Пух — герой казки Алана Мілна «Вінні-Пух і всі-всі-всі». Добрий друг і ласун — ведмежатко. Пух покликав героя Кіплінга.

(Входить хлопчик Мауглі.)

М а у г л і.

Моє ім'я — «маленьке жабеня» — дістав я в теплім вовчім лігві, бо джунглі дикі — то моя сім'я: Каа, Балу, Багіра. Переміг я тигра!

Учитель.  Де ми тільки що побували? Кого побачили? їдьмо далі, по місцях! Пісня хай нам скрасить шлях!

(Діти співають приспів пісні «Голубий вагон».)

П'ята зупинка

Учитель. Швеція. Столиця — місто Осло. Грошова одиниця — швед­ська крона.

(Учениця на карті знаходить Швецію, м. Осло, прикріплює прапорець.) — Обережно, малюки, хтось летить чимдуж сюди. (Входить хлопчик у костюмі Карлсона.)

Карлосон.

— Як добре мати мені на пузі кнопку,

й пропелер невеличкий на спині.

Я вихований, чемний, красивий і розумний.

Товстенький чоловічок.

Ви вірите мені?

Я у самім розквіті сил! (Карлсон їсть ложкою із банки варення.)

Учитель. Це добрий друг Малюка з казки Астрід Ліндгрен «Карл­сон, який живе на даху». Попрощаймося з Карлсоном, нас чекає автобус. Поїхали!

(Учні співають приспів пісні «Голубий вагон».)

Шоста зупинка

Учитель. Знайдіть на карті країну, яка нагадує формою чобіток. Так, це Італія. Столиця — місто Рим.

(Учень на карті прикріплює прапорець — маленьку копію італійського прапора.) (Виходить хлопчик у костюмі Чиполіно.)

Чиполіно.

Прийду на допомогу другові, Скуштує ворог кулачки й коліна. Я чесний, справедливий і рішучий Герой казковий — італійський Чиполіно.

Учитель. А тепер повертаймося додому!

—В яких державах ми побували?

—А їдемо в рідну Україну.

Дівчинка.

Краю милішого, ріднішого як Україна — в світі нема.

Слова солодшого, зручнішого, як Україна,— в світі нема.

Учитель. Наша держава відзначила — річницю своєї незалежності. Столиця — м. Київ. Грошова одиниця — гривня.

(Учень на карті прикріплює прапорець.)

Казки всіх народів навчають добру, взаємодопомозі, дружбі.

Наші українські казки гідні представити нашу державу в Європі, на рів­ні кращих казок світу. Нумо, назвемо їх.

(Учитель показує ілюстрації, учні називають казки: «Котигорошко», «Іван-Побиван», «Кирило Кожум'яка», «Летючий корабель»).

Учитель. Нас вітає улюблений герой українських дітлахів!

(Входить хлопчик в костюмі Котигорошка.)

Котигорошко

Я — герой вкраїнських казочок, Й хочу запитати в діточок: — Чи знаєте ви, хто я — перед вами? Розповім кількома словами: Вітер котив горошинку до мами, Пил, курява закрутились під ногами, горошинку посадила мама на городі, Виріс куш великий. Отакий! Та й годі! А на кущеві в стручку горошина Засяяла, наче коштовна перлина. Побіг я, діти, за тим горошком, То й звати мене стали Котигорошком.

(Усі казкові персонажі стають в один ряд, в центрі — Котигорошко, розповіда­ють по рядочку вірш «Найрідніша» М. Сингаївського.) Батьківщино, земле рідна, Земле сонячна і хлібна, Ти навік у нас одна. Ти, як мати, найрідніша. Ти з дитинства наймиліша, Ти і взимку найтепліша — Наша отча сторона.

Учитель. Наша мандрівка закінчується. Вам ще рости і рости. І ман­друвати по світу, дбати про добробут своєї Батьківщини. Україна має всі пе­редумови, щоб стати в один ряд із європейськими державами, бо «Ми не є сусідами Європи, ми є цен­тром Європи»

Search:
????????...

твір про характеристику ахілла і гектора безкоштовно

Порівняльна характеристика Чипка і Грицька у повісті "Хіба ревуть воли як ясла повні"

пакування, архивація і шифрування даних в операційних системах

телефонограма зразок

Виконання ескізів деталей

шо означає імя Вітя

діалогічне мовлення

які існують інформаційні системи

який з пристроїв вважають периферійним

економічні програми ООН



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010
��������...