
Виховний захід на тему "Доброта - ознака сили, а не слабкості"(5 клас)
Слово вчителя про тему та мету години спілкування.
1. Бесіда.
- Який зміст ви вкладаєте в поняття «доброта»?
- Яке визначення «доброти» дається в енциклопедії?
- Якою людиною хочеться стати вам?
2. Педагогічна задача.
Простежити за допомогою графіка за вашим настроєм протягом дня і зробити висновок: «Чи впливає ваш настрій на настрій інших людей?»(ст.. 23).
- На кого вплинув ваш настрій і ваша поведінка?
1. Загальне складання ланцюжка «Складові частини доброти».
2. Словникова робота: вірність, правдивість.
- Хто читав в літературі, чи знайомий з піснями, де зустрічається вірність?
- Правдивість і брехливість – дві протилежні риси характеру. Чи бувають ці риси вродженими? Чи буває чесність від природи?
3. Підсумкове слово вчителя.
4. Словникова робота: милосердя, люб’язність.
- Чи траплялись у вашому житті випадки, коли ви щиро давали милостиню?
- Чи відомі вам приклади милосердя?
- Чи завжди наше спілкування з товаришами, батьками, вчителями є приємним? Чи вміємо ми використовувати слова, які відображають ввічливість, чемність?
5. Підсумкове слово вчителя про нешанобливе ставлення до оточуючих людей.
- За добро, що для тебе роблять, слід платити добром. А не так: вимагати для себе благ, а не платити за них. Платити, звичайно, не грішми, а працею або найдорожчою ціною – душевним теплом. Доброта – ознака сили, а не слабості. Сильна людина виявляє велику доброту, а слабка буває доброю на словах, а бездіяльною у вчинках