Стирання та послаблення в графічних редакторах. Типи заливання. Прозорість та напівпрозорість.27 Стирання та послаблення в графічних редакторах. Типи заливання. Прозорість та напівпрозорість. Стирання відбувається за допомогою: • Гумки - задається радіус стирання. • Виділення та видалення. • Заливання одноколірної області іншим прозорим кольором (увімкнений перезапискольору). Типи заливання: • Кольором/візерунком/текстурою • Задається спосіб заливки: змішати кольори пікселів чи перезаписати. • Задається прозорість заливки • Задається чутливість • Зглажування. Прозорість це параметр який задає видимість пікселю. В 32-бітних зоображеннях (PNG, TIFF, PSD, ICO, PDN) на прозорість пікселю відводиться 256 градацій. 0 - піксель повністю прозорий, 255 - піксель непрозорий, 128 - піксель прозорий наполовину. В gif є 256 індексованих кольорів, серед них вибирається один колір який буде вважатись прозорим. В bmp є можливість альфа каналу в варіанті 32bit bmp, у варіанті 24bit bmp вибирається один колір пікселі якого будуть прозорими. Jpg 24-бітний формат що не має альфа каналу. Також PNG може бути 48-бітним RGB, по 16 біт на канал. 2Л48=281.474.976.710.656 відтінків. Але без альфа каналу.