Тематична атестація № 3 Загальні відомості про ОСПлан конспект уроку з інформатики на тему Тема: Тематична атестація № 3: «Загальні відомості про ОС» Мета: Проконтролювати знання з розділу: «Інформаційна система». Розвивати вміння використовувати додаткові джерела інформації Виховувати зосередженість, увагу та спостережливість. Перевірити формування навичок роботи на комп»ютері за допомогою клавіатури та ручного маніпулятора миші. Конспект уроку: І. Оголошення теми та мети уроку. ІІ. Оголошення алгоритму роботи. 1. Завдання складається з 3 варіантів. Кожен варіант містить по 4 питання. Завдання знаходиться на картках для кожного з вас. Час для виконання роботи – 40 хвилин. 2. В кого є якись питання? (відповіді на запитання) Завдання: Варіант 1 Що таке Файл? Які символи можна використовувати в імені файла? Для чого використовується росширення файла? Перерахуйте відомі вам стандартні росширення. Опишіть початковий вид екрану Windows»98. Які об»єкти присутні на робочому столі і для чого вони призначені? Опишіть процес виключення комп»ютера. Перерахуйте всі способи створення нової папки. Припустимо, що: a) Активний каталог UKR. Записати шлях до каталогу VSESVIT двома способами: Від активного___________________________________________________________ Від кореневого__________________________________________________________ b) Активний каталог LEX. Записати повне ім.я файла lex.exe. При цьому шлях до батьківського каталогу можна записувати двома способами: Від активного_________________________________________________________ Від кореневого________________________________________________________ c) Активний каталог WD621. Записати шлях до каталогу LEX двома способами: Від активного___________________________________________________________ Від кореневого____________________________________________________ Варіант 2 Що таке Файл? З чого складається ім»я файла? Як називається кожна з його складових частин ім»я файла? Що означає поняття « повне ім»я файла Для чого необхідні кожний з пунктів головного меню? Які можливості вони надають користувачеві? Опишіть можливості, які надає діалогове вікно « ПОИСК ». Перерахуйте всі способи видалення об»єктів. Припустимо, що: a) Активний каталог UKR. Записати повне ім.я файла myагс.агj. При цьому шлях до батьківського каталогу можна записувати двома способами: Від активного__________________________________________________ Від кореневого_________________________________________________ b) Активний каталог LEX. Записати шлях до каталогу ARC двома способами: Від активного___________________________________________________________ Від кореневого__________________________________________________________ c) Активний каталог RAR. Записати шлях до каталогу ARJ двома способами: Від активного________________________________________________________ Від кореневого_________________________________________________________ Варіант 3 Що таке Каталог? Що таке Дерево каталогів? Що таке розмір файла? Опишіть які об»єкти знаходиться на панелі задач та для чого вони призначені. Опишіть можливості , які надає діалогове вікно «Справка Windows». Перерахуйте всі способи копіювання об»єктів. Припустимо, що: a) Активний каталог STUR. Записати шлях до каталогу KETTEL двома способами: Від активного__________________________________________________________ Від кореневого_________________________________________________________ b) Активний каталог WD. Записати повне ім.я файла wd.exe . При цьому шлях до батьківського каталогу можна записувати двома способами: Від активного_______________________________________________________ Від кореневого______________________________________________________ c) Активний каталог LITERA. Записати повне ім.я файла arj.exe. При цьому шлях до батьківського каталогу можна записувати двома способами: Від активного_______________________________________________________ Від кореневого______________________________________________________ ІІІ. Підсумок уроку. 1. Здаються зошити. 2. Які проблеми у вас виникли під час виконання тематичної атестації? VI. Домашнє завдання. 1. Повторити раніш вивчений матеріал.