.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Тематична атестація з теми «»Графічний редактор Paint 


Тематична атестація з теми «»Графічний редактор Paint
План конспект уроку з інформатики на тему Тема: Тематична атестація з теми «»Графічний редактор Paint
Мета: Проконтролювати знання з розділу: «Графічний редактор Paint ». Розвивати вміння використовувати додаткові джерела інформації Виховувати зосередженість, увагу та спостережливість. Формувати навички кодувати, перетворювати, пересилати інформацію, зберігати інформацію, використовуючи її основні носії, використовувати антивірусні програми.
Конспект уроку:
І. Оголошення теми та мети уроку.
ІІ. Оголошення алгоритму роботи.
1. Завдання складається з 2 варіантів. Кожен варіант містить по 4 питання. Завдання знаходиться на картках для кожного з вас.
2.Час для виконання роботи – 40 хвилин.
В кого є якесь питання? (відповіді на запитання)
3. Завдання:
Варіант №1.
Як запустити графічний редактор Paint і відкрити графічний файл?
Опишіть, як вводиться текст в малюнок.
Назвіть способи виділення фрагмента малюнка.
Опишіть операції переміщення і розтягування фрагмента.
Варіант №2.
Назвіть елементи вікна Paint.
Як намалювати пряму лінію?
Опишіть операції копіювання та вставки фрагмента з буфера обміну.
Як виконати поворот фігури? Як здійснити нахил об»єкта?
ІІІ. Підсумок уроку.
Здаються зошити.
Які проблеми у вас виникли під час виконання тематичної атестації?
VI .Домашнє завдання.
1. Повторити раніш вивчений матеріал.

Search:
????????...

конспект уроку з креслення-нанесення розмірів на кресленнях-

недоліки слайдових презентацій презентацій

розвиток творчої уяви та художньо - образного мислення дітей

сучасні процеси інфляції в україні

гриби , рослин

твір на тему якщо ревуть воли як ясла повні

фізика кросворди

презентация еом

аналіз поезії В. Симоненка Ти знаєш, що ти людина

вірші про професію лікаря



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010