Копіювання і переміщення файлів та папок. Самостійна роботаПлан конспект уроку з інформатики на тему Тема: Копіювання і переміщення файлів та папок. Самостійна робота. Мета: Розвивати уміння і навички учнів створювати нові папки, перейменовувати їх. Розвивати логічне мислення, враховуючи вікові особливості та рівень засвоєння навчального матеріалу учнів. Розвивати вміння виділяти головне та систематизувати отриману інформацію. Виховувати зосередженість, увагу та спостережливість. Формувати навички роботи на комп»ютері. Конспект уроку: І. Повторення та перевірка домашнього завдання. Як запустити програму Проводник? Як створити нову папку та ярлик? Які способи копіювання папок та файлів? Що потрібно зробити для перетягування файла? Як відновити з корзини видалені файли? Як виконується очищення корзини? ІІ. Оголошення теми та мети уроку. ІІІ. Пояснення нового матеріалу. Самостійна робота. Створіть на диску С: папку рід назвою Friends. Створіть в папці Friends дві не вкладені друг у друга папки і назвіть їх відповідно ПУШКІН і ГОГОЛЬ. Перейменуйте папку Friends в Мої друзі. Запустіть програму Блокнот Створіть текстовий файл (в якості текста – загадка «Сто одежек и все без застежек»), збережіть його під іменем Одна загадка в папці ПУШКИН. Перейменуйте утворений файл, давши йому ім»я Моя загадка. Відкрийте файл Моя загадка, додавши іще одну загадку: «Два конца, два крыльца, посередине гвоздик» і збережіть текст під іменем Дві загадки в папку ГОГОЛЬ. Узнайте інформаційний об.єм обох файлів і внести ці дані в кінець текстових файлів Скільки на диску С вашого комп»ютера Всього гігабайт. Вільного місця в мегабайтах. Кількість txt – файлів. Відповідь запишіть в новий текстовий файл вашої папки. Упакувати папку Мої друзі. V. Закріплення нового матеріалу Які питання виникли під час виконання самостійної роботи V. Підсумок уроку. 1. Що ми сьогодні вивчили на уроці? 2. Для чого це нам потрібно? 3. Де це ми використовуємо у нашому повсякденному житті? VI. Домашнє завдання. Підготувати реферат на тему: «ОС Windows».