Виконавець черепашка., його система команд. Робота з виконавцем у безпосередньому режимі з використанням кутів 90 і 180 . Команда Color.План конспект уроку з інформатики на тему Тема: Виконавець черепашка., його система команд. Робота з виконавцем у безпосередньому режимі з використанням кутів 90 і 180. Команда Color. Мета: Ознайомити учнів з виконавцем Черепашка та його системою команд. Розвинути логічне мислення, інтелектуальні здібності і уміння виділяти головне. Виховати посидючість, зосередженість і уважність. Конспект уроку: І. Перевірка домашнього завдання Що таке алгоритм? Назвіть властивості алгоритмів. Чи буде вважатися алгоритмом послідовність дій, що не приводить до результату? Назвіть компоненти блок – схеми ІІ Оголошення теми та мети уроку. ІІІ Пояснення нового матеріалу. Сходинки «Виконавець Черепашка». Робота з системою команд Заливання кольором. Ви можете окремою операцією задати заливання будь-якої фігури. Для цього виконайте такі дії: Оберіть на палітрі потрібний колір, зробивши його основним або фоновим. Клацніть по інструменту Заливка –покажчик миші буде набуває вигляду нахиленої баночки з тушшю. Спрямуйте покажчик миші, ніби струмінь туші, на фігуру, яка заливається, і клацніть тією самою кнопкою миші, якою вибирався колір. При заливання кольором фігур важливо, щоб вони мали замкнений контур. Якщо контур не замкнений, то кольором буде залита будь-яка інша частина малюнка. Якщо серед кольорів палітри немає потрібного вам, створіть необхідний колір самі. Клацніть двічі мишею по будь-якому кольору палітри або виконайте команду меню Палитра – Изменить палитру. У діалозі, що відкрився, натисніть кнопку Определить цвет. У наступному діалозі оберіть колір у полі Основные цвета. Якщо вас не влаштовує набір основних кольорів, клацніть мишею і полі зразків кольору й оберіть значення параметрів Оттенок і Контраст, а потім у поле градієнта кольору перетягніть повзунок, щоб змінити значення Яркость. Відбиток і поворот об»єкта. Побудовану геометричну фігуру ви можете повернути на 90, 180, 270, а також відобразити справа наліво або зверху вниз. Для цього виділіть фігуру і оберіть команду меню Рисунок – Отправить/повернуть. У наступному діалозі задайте необхідне перетворення і клацніть по кнопці ОК. .Це може застосовуватися до будь-якої частини малюнка. Нахил об»єкта. Для виконання нахилу якогось фрагменту малюнка виділіть цей фрагмент. Оберіть команду меню Рисунок – Растянуть/наклонить й у наступному діалозі задайте необхідні значення кутів. У цьому діалозі ви можете також точно задати зміну ширини або висоти фрагмента малюнка. Для цього потрібно ввести у відповідні поля горизонтального і вертикального розмірів у відсотках. На закінчення натисніть кнопку ОК. Заданий вам колір з»явиться як колір за умовчанням IV. Закріплення нового матеріалу Як виконується поворот фігури? Як здійснюється нахил об»єкта? Як задати колір контуру фігури? V. Підсумок уроку. 1. Що ми сьогодні вивчили на уроці? 2. Для чого це нам потрібно? 3. Де це ми використовуємо у нашому повсякденному житті? VІ. Домашнє завдання. Вивчити конспект уроку.