Творчі завдання з методики музичного виховання в школі ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ з методики музичного виховання в школі 1. Формування звуковисотного слуху. Коли звучать низькі ноти - діти присідають, ніби ховаються, коли звучать високі ноти - діти тягнуться руками догори. При звучанні нот в середньому регістрі, діти, взявшись руками в боки, танцюють (виконують колупаночку) 2. Активізація ритмічного відчуття. Обирають одну дитину, яка стає в кут і закриває очі, діти оточують її і під музику плескають: раз, два, три - 2 р. - ну скоріше нас лови. Тоді вчитель показує на дитину, яка плескає в долоні: |Відгадай, хто я?| Хто стоїть в кутку, має відгадати ім.»я і проплескати його |Са-ша| / / та - та 3. Формування уявлень про темп і агогіку. Діти діляться на дві команди, кі стають навпроти. Коли звучить повільна музика, вони повільно підходять один до одного і кланяються. Коли звучить швидка музика, діти розбігаються по всьому класу і з звучанням останнього акорду дати повинні стати на свої місця по командам. 4. Формування уявлень про динаміку. Коли звучить тиха музика, діти лягають на парти, закриваючи очі і уважно прислухаються. Коли починає звучати музика голосно, діти вставши з парт в ряд, починають кружляти на місці. 5. Формування уявлень про спосіб звуковедення. На стакато діти стрибають мов зайчики, на нонлігато, діти, взявшись в боки, присідають в різні боки, на легато діти підносять руки вгору і розмахують ними зправа на ліво.