.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Творчі завдання з методики музичного виховання в школі 


Творчі завдання з методики музичного виховання в школі




ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ
з методики музичного виховання в школі

















1. Формування звуковисотного слуху.
Коли звучать низькі ноти - діти присідають, ніби ховаються, коли звучать високі ноти - діти тягнуться руками догори. При звучанні нот в середньому регістрі, діти, взявшись руками в боки, танцюють (виконують колупаночку)

2. Активізація ритмічного відчуття.

Обирають одну дитину, яка стає в кут і закриває очі, діти оточують її і під музику плескають: раз, два, три - 2 р. - ну скоріше нас лови. Тоді вчитель показує на дитину, яка плескає в долоні: |Відгадай, хто я?| Хто стоїть в кутку, має відгадати ім.»я і проплескати його |Са-ша|
/ /
та - та
3. Формування уявлень про темп і агогіку.

Діти діляться на дві команди, кі стають навпроти. Коли звучить повільна музика, вони повільно підходять один до одного і кланяються. Коли звучить швидка музика, діти розбігаються по всьому класу і з звучанням останнього акорду дати повинні стати на свої місця по командам.

4. Формування уявлень про динаміку.

Коли звучить тиха музика, діти лягають на парти, закриваючи очі і уважно прислухаються. Коли починає звучати музика голосно, діти вставши з парт в ряд, починають кружляти на місці.

5. Формування уявлень про спосіб звуковедення.

На стакато діти стрибають мов зайчики, на нонлігато, діти, взявшись в боки, присідають в різні боки, на легато діти підносять руки вгору і розмахують ними зправа на ліво.


Search:
????????...

характеристика грицька

характеристика грицька

план гуртка в літніх оздоровчих таборах (зразок)

Карпо та Лаврін характеристика

Культура в роки боротьби за державну незалежність України (1917-1920 рр )

в темряві твір

Лист литературному герою Кайдашева симя

втома при різних навантаженнях

план до образу Чіпки

Римкевич



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010