.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
План-конспект уроку на тему "Моє здоров’я" 


План-конспект уроку на тему "Моє здоров’я"

Тема уроку : Моє здоров’я.
Мета уроку: ознайомити учнів із здоровим способом життя, сформувати в них поняття про здоровий спосіб життя, навчити дітей вести здоровий спосіб життя.
Тип уроку: пояснення нового матеріалу.
Вид уроку: урок-бесіда.
План уроку.
1. Поняття про здоров’я.
2. Стрес. Причини стресу.
3. Депресія. Ознаки депресії.
Хід уроку.
Здоров’я – це не відсутність хвороб, а фізична, соціальна, психологічна гармонія людини, доброзичливі стосунки з людьми, з природою і з самим собою. Психологи виділяють кілька видів здоров’я: фізичне, інтелектуальне, особистісне, соціальне, емоційне і духовне.
Емоційне здоров’я – одна із складових частин ідеалу здоров’я. Емоційне здоров’я – це наявність лише позитивних емоцій (в ідеалі) або ж (у кращому разі) – рівновага позитивних і негативних емоцій, психологічна рівновага емоцій (емоційна рівновага).
Лихо ХХ століття – стрес, на жаль, не залишив нас і на порозі нового тисячо-ліття. Відома фраза: „Всі хвороби від нервів” – набуває дедалі глибшого змісту. Кожному з нас знайоме почуття страху: в очікуванні серйозної розмови, іспиту, публічного виступу, коли необхідно вирішити важливе питання, від якого дуже багато залежить, коли серйозно хворий хтось із близьких тощо.
Стрес ( від англ. stress – тиск, напруга ) – стан напруженості, що виникає в організмі під сильним впливом. Стрес – це реакція організму на зовнішні подразники.
Існує ще поняття дистресу. Дистрес ( від англ. distress – горе, виснаження, хвороба ) – перехід організму за межі допустимих безпечних перевантажень.
Ось безперечні ознаки стресу:
1)    постійна дратівливість;
2)    часті головні болі;
3)    неуважність, провали в пам’яті;
4)    несподіване виникнення частого серцебиття або зриви сердечного ритму;
5)    поява занепокоєння без видимої причини;
6)    болі в хребті;
7)    переконання, що вас не поважають і не цінують у родині й на роботі;
8)    ви то помираєте з голоду, то не маєте апетиту;
9)    вам удається примусити себе повноцінно працювати тільки наприкінці робочого дня;
10)    поява труднощів із травленням;
11)    епізодичне виникнення відчуття задухи;
12)    вам здається, що всі висувають до вас занадто високі вимоги.
Найчастіші причини стресу:
1)    острах перед відповідальністю, пов’язаною з виконанням робочих та навчальних обов’язків;
2)    навчальні перевантаження, підвищені вимоги до себе;
3)    втрата роботи й матеріальні труднощі, острах перед змінами;
4)    розлука з близькими чи втрата їх;
5)    хвороба.
Умовно стрес можна поділити на позитивний (приносить користь організму) і негативний (завдає непоправної шкоди здоров’ю).
Занадто сильний стрес може загрожувати вашому здоров’ю. Тоді треба звернутися до лікаря або до „швидкої медичної допомоги”. Будь-який стрес підвищує в організмі рівень норадреналіну – гормону страху й агресії, який примушує серце битися помітно частіше, ніж у стані душевного спокою. За відносно легкого стресу рівень гормону страху в організмі зростає в 2,5 – 4 рази. А за раптового – щумового – у 15 – 20 разів!
Депресія – це пригнічений стан, який є психічним захворюванням і тому вимагає негайного лікування.
За твердженнями фахівців, у країнах СНД люди найбільш схильні до стресу. Різка зміна життєвих орієнтирів десятків мільйонів людей призвела до їх масової психоемоційної перенапруги і стресування. Сучасний психіатр Юрій Александровський назвав такі розлади соціально-стресовими. Погроми, страйки 1905 року викликали в рядових людей тривогу, страх, пригніченість, навіть гостре марення. Історія повторилася у 1917 році і ще раз – у наші дні. Зміни в суспільстві відбулися занадто швидко, а свідомість наша консервативна й не встигає за новими орієнтирами. Ситуацію погіршили економічна нестабільність, масове зубожіння і несприятливі екологічні обставини.
Ознаки депресії за міжнародною класифікацією:
1)    пригнічений настрій ( почуття смутку, порожнечі, підвищена плак-сивість );
2)    утрата цікавості до звичайної діяльності;
3)    ви схудли або, навпаки, поправилися на 5 кг, хоч не сидите на дієті;
4)    вас мучить безсоння або, навпаки, сонливість;
5)    ви надзвичайно збуджені або, навпаки, загальмовані
6)    навалилася втома , яка не проходить;
7)    охоплює почуття незрозумілої провини;
8)    важко зосереджуватися й розмірковувати, здійснювати рішучі вчинки;
9)    повторюються думки про марноту і тлінність буття, про те, що життя позбавлене сенсу;
10)    мучать думки про суїцид (самогубство).
Найбільш значним є вплив школи. Головною її метою має стати підготовка дітей до того, щоб вони могли жити повноцінним життям, яке приносило б їм радість, а не мчати марафоном під емоційним стресом.
Закріплення нового матеріалу.
1.    Що таке здоров’я ?
2.    Які види здоров’я можна виділити ?
3.    Що таке стрес ?
4.    Що таке дистрес ?
5.    Яке джерело виникнення стресу ?
Висновок: на цьому уроці ми ознайомилися з такими поняттями як здоров’я, стрес, дистрес, депресія.




Search:
????????...

зв язок слів у реченні

коефіціент тертя реферат

конспект уроку з інформатики на тему програма .мова програмування

конспект уроку з інформатики на тему програма .мова програмування

Power point презентация Фігури на площині та у просторі

плани-конспекти уроків математики за типом

житловий кодекс україни 2010

твiр про осень

аплікації з тканини

визволення донбасу грудень 1942



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010