.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Виховний захід на тему "Брейн-ринг" 


Виховний захід на тему "Брейн-ринг"

Ведучий: Добрий день. Дорогі друзі! Ми раді вітати вас на нашій зустрічі. Сьогодні ви будете свідками найцікавішої боротьби юних. Веселих і винахідливих математиків. Багато залежить і від вас шановні болільники. Від того. Наскільки активними ви будете і наскільки успішно виступите на змаганнях болільників в своє задоволення або незадоволення діями команд і журі ви можете виражати оплесками й плакатами. Але в нашому змаганні не можна вигукувати з місця, свистіти. Категорично забороняється свистіти, підказувати.
Журі може нагородити болільників за хорошу підтримку своєї команди, але й має право зняти очко з команди, якщо її члени або болільники порушуватимуть порядок змагань.
Запрошуємо самих вмілих. Самих винахідливих, самих уважних і життєрадісних запрошуємо зайняти свої місця за ігровими столами. В турнірі беруть участь дві команди. Вітаємо їх.
А зараз для наших знатоків та їх болільників оголошуємо правила гри.
Правила гри.
1) Кожна з команд повинна прийнфяти участь у всіх конкурсах;
2) Дозволяється: думати, проявляти знання і інтуїцію, кмітливість, ініціативу, веселість;
Забороняється: бути пасивним, затримуватись з відповіддю;
3) За кожну правильну відповідь команда, яка відповіла першою отримує 1 бал.
Отож розпочинаємо!
Ведучий: “Указ його Величності Короля Всіх Математичних Наук Інтеграла Першого Визначеного Його Величність Король Інтеграл Перший оголошує конкурс на звання найкмітливішого мешканця королівств. Це звання буде присуджено тому, хто найшвидше, найкраще, найправильніше відповість на всі запитання його конкурсів”. Указ підписали: Його Величність Король Усіх Математичних Наук Інтеграл Перший Визначений і Головний міністр Радикал Третій Кубічний.

1. Привітання команд. (2 бали).
Сегодняшний турнир
Мы выиграть хотим
И просто вам победу не дадим
Придется попотеть и постараться
За каждое очко мы будем драться.

2. Я – кмітливий.
1. В кожному з чотирьох кутів кімнати сидить кішка. Напроти кожної з цих кішок сидить три кішки. Скільки всього в цій кімнаті кішок? (4).
2. В клітці знаходиться три кролика. Три дівчинки попросили дати їм по одному кролику. Прохання дівчаток було зроблено, кожній з них дали кролика. І все ж таки в клітці залишився один кролик. Як це так? (Одного віддали з кліткою).
3. Два батька і два сини поділили три апельсина так, що кожному дісталося по одному. Як це могло статися? (Дід, батько і син).
4.  У батька шість синів, кожний син має сестру. Скільки всього дітей у батька? (7).
5. Летіла зграя качок. Одна спереду і дві позаду, одна позаду і дві спереду, одна між двома і три в ряд. Скільки летіло качок? (3).
6. Розділити 12 пополам щоб отрималось 7? (ХІІ).
7. З двох сірників, не ламаючи їх скласти 10? (Х).
8. Чи можна з допомогою 15 сірників скласти метр, якщо кожен сірник має 4 см і 5 мм? (метр).
9. Одне яйце вариться 4 хв. Скільки потрібно варити 5 яєць? (4 хв).
10. На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50).
(Музична пауза)

3. Відгадай мелодію.
1. любовь Успенская “Карусель”.
2. Натали “Ветер с моря дул”
3. Андрей Губин “Зима-холода”
4. Маша Распутина “Хулиганчик”
5. Ненси “Чистый лист”
6. Виктор Павлик “Яка”
7. Марина Хлебникова “Чашка кофею”
8. И.Крутой и И.Аллегрова “Незаконченный роман”

4. Всезнайко.
1. Супутник Землі робить один оберт за 1 год 40 хв, а другий оберт за 100 хв. Як це пояснити? (1 год 40 хв = 100 хв).
2. З Москви в Ленінград вийшов поїзд зі швидкістю 60 км/год, а з Ленінграда в Москву вийшов поїзд зі швидкістю 60 км/год. Який з поїздів буде дальше від Москви в момент зустрічі? (На однаковій відстані).
3. Який знак потрібно поставити між двома двійками, щоб отримати число більше 2 і менше 3? (2,2 (кому)).
4. В майстерні по пошиву одягу від куска матерії в 200 м щоденно, починаючи з 1 березня відрізали 20 м. Коли був відрізаний останній кусок? (9 березня). 
5. У Маші і Колі було порівно зошитів. Коля з своїх зошитів дав два Маші. На скільки більше зошитів стало у Маші? (На 4).
6. Чи можна з чотирьох двійок отримати число 111?  .
7. У пастуха 100 овець. Всі крім 10 померли. Скільки овець залишилося? (10).
8. Як поділити число 188 пополам, щоб в результаті отримати одиницю? (188).
9. Скільки буде десятків, якщо 3 десятки помножити на 2 десятки? (6 десятків).

5. Конкурс капітанів. (“Кожній руці своє діло”) (2 бали).
Від кожної команди виходять капітани. Беруть в обидві руки кусочки крейди. Завдання: лівою рукою накреслити 3 трикутники, а правою 3 кола. Малюнки робити одночасно.

6. “По допомогу до друзів” (для болільників).
Очки по цьому конкурсі йдуть команді болільників.

І
Шел Кондрат в Ленинград
А навстречу 12 ребят
У каждого по 3 лукошка
В каждом лукошке – кошка
У каждой кошки – 12 котят
У каждого котенка в зубах по 4 мышонка
И задумался старый Кондрат:
Сколько мышат и котят
Ребята несут в Ленинград?
(Глупый, глупый Кондрат! Он один шагал в Ленинград, а ребята шли навстречу ему в Кострому).

ІІ
Летела стая гусей, а навстречу им летит один гусь и говорит: “Здраствуйте, сто гусей!”. “Нас не сто гусей, – отвечает ему вожак стаи, – если бы нас было столько, сколько теперь, да еще столько, да полстолько, да четверть столько, да еще ты гусь с нами, так тогда нас было бы сто гусей”. Сколько было в стае гусей? (36).

Музична пауза.

А зараз послухайте одну притчу:
“Магараджа выбирал себе министра. Он объявил, что возьмет того, кто пройдет по стене вокруг города с кувшином, доверху наполненным молоком и не прольет ни капли. Многие ходили, по пути их отвлекали, они проливали молоко. Но вот пошел один, вокруг него кричали, стреляли, пугали и отвлекали. Он не пролил молоко. “Ты слышал крики, выстрелы?” – спросил его потом Магараджа. – Ты видел, кто тебя пугал? Нет, повелитель, я смотрел на молоко”.
Не слышать и не видеть ничего постороннего, – вот до какой степени может быть сосредоточено внимание.
Тепер перевіримо уважність наших команд.

7. Хто самий найуважніший?
1. Один шестикласник написав про себе так: “Пальців у мене 25 на одній руці, стільки ж на другій, на обох ногах 10”. Як це так?  (:).
2. Уяви собі, що ти машиніст поїзда, який їде з Москви до Києва. Всього в складі поїзду 13 вагонів, обслуговує поїзд бригада в 30 чоловік. Начальнику поїзда 46 років, кочегар на три троки старший від машиніста. Скільки років машиністу? (Скільки тому, хто відгадує).
3. На столі стояло три стакани з вишнями. З одного стакана з’їв вишні і поставив його на стіл. Скільки вишень залишилося? (2 стакани).
4. 3 людини чекали на поїзд 3 години. Скільки часу чекав кожен з них? (3 години).
5. Йшла жінка на базар, несла гуску, назустріч три чоловіки і кожен ніс по гусці. Скільки гусей несли на базар? (1 гуску).
6. У бабусі Даші є внучка Маша, кіт Марко, собака Друг. Скільки є в бабусі всіх онук? (Одна, Маша).
7. Миколка зайшов на млин. В млині чотири кутки, в кожному кутку по мішку, на кожному мішку по кішці, в кожної кішки по одному кошеняті. Скільки ніг було в млині? (2).
8. Стояло чотири берези, на кожній березі по чотири гілочки, на кожній гілочці по чотири листочки, на листочку по чотири яблука. Скільки яблук було на дереві? (На березі яблука не ростуть).
9. Один говорить, двоє дивляться і двоє слухають. (Рот, очі, вуха).

8. Гра–жарт.
Виходять два учні, а перед ними на столі чи на стулі стоїть приз. Він дістанеться тому, хто буде самим уважним.
Расскажу я вам рассказ
В полтора десятка фраз
Лишь скажу я слово “три”
Приз немедленно бери.
Я продолжаю свой рассказ
Однажды щуку мы поймали
Распотрошили … А внутри
Рыбешек мелких увидали…
И не одну, а целых … две
Мечтает мальчик закаленный
Стать олимпийским чемпионом
Смотри на старте не хитри
А жди команду “Раз, два, … марш!”
Когда стихи запомнить хочешь
Их не зубри до поздней ночи
А про себя их повтори
Разок, другой, но лучше … пять
Недавно поезд на вокзале
Мне три часа пришлось прождать
Ну, что ж вы приз, друзья, не взяли
Когда была возможность взять

Журі підводить підсумки і оголошує переможців, їм вручається приз, а суперникам грамота.
На цьому наше свято закінчено.
Дякуємо вам за увагу.

Search:
????????...

Ментальність у творі Кайдашева сім'я

Нигилизм ницше

гіпотези походження вірусів реферат

Соціальні Проблеми алкоголізму та куріння

безпека та мир в україні малюнок

план конспект з теми настрій і здоровя

Польський романтизм у 19 ст

професійне навчання вчителя

цитати омелька кайдаша

Лікувальне харчування при порушенні обміну ліпідів



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010
��������...