.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Виховний захід на тему: “У природи нема поганої погоди” - загадки прикмети про осень 


Виховний захід на тему: “У природи нема поганої погоди”

Тема: У природи нема поганої погоди.
Мета: Виявити та узагальнити ознаки весни, літа, осені, зими в природі. Розширити та збагатити знання про пори року. Розвити естетичний смак. Формувати уміння розкрити красу кожної пори року. Виховувати любов до рідної природи, бажання оберігати її. Обладнання: Атрибути для прикрашення приміщення, для дидактичної гри "Склади слово", картинки з народними прикметами, "чарівна" квітка, 4 м'ячі, 4 кросворди, одяг та атрибути до гри — драматизації "Пори року".
Ігри: 1.Дидактична гра "Відгадай загадку".
2.Дидактично — рухлива гра "Збери ціле з частин".
3.Інтелектуальна  гра   "Здогадайся  і  назви".
4.Дидактична гра "Склади слово".
5.Дидактично — інтелектуальна гра "Знайди прикмету".
6.Музична гра "Виконай і обіграй пісню".
7. Інтелектуальна гра "Чарівна квітка".
8.Дидактично — рухлива гра "З якої казки персонаж".
9.Інтелектуальна гра "Розгадай кросворд".
10.Гра — танок "Справжні друзі".
11.Гра — драматизація "Пори року".
Дійові особи: Ведучий у вбранні Дідуся — Роковика, 4 сестри: Весна, Літо, Осінь, Зима учні класу. (Приміщення святково прибране. В кожному кутку розміщений інтер'єр однієї з пір року: зими, весни, літа і осені (використані об'ємні макети дерев, кущів, муляжі овочів і фруктів). Під мелодію із збірки "Пори року" П.І. Чайковського заходять учні.
Ведучий:
— Добрий день, любі друзі. Запрошую вас до свого царства (Діти озираються навколо).
— Вам подобається тут?
Діти:
— Так! (Коротенько діляться враженням, виражають захоплення від побаченого).
Ведучий:
— Так, дійсно в моєму царстві дуже гарно, але, на жаль, не весело. Справа в тому, що доньки мої посварилися між собою, котра з них найкраща і найважливіша. Можливо, ви спробуєте помирити їх, адже, коли вони посварені, то й пташки не так співають, квіти не так яскраво виглядають, сніжинки не так весело на сонці виграють... (Діти погоджуються)
Ведучий:
— Дякую вам. Але спробуйте відгадати: як моїх дочок звати.
Перша сестра — від квітів рябіє,
друга сестра — теплом обіймає,
третя сестра — від дощів мокра,
а четверта сестра сувора — жах!
(Весна, літо, осінь, зима).
Ведучий:
— Молодці, відгадали. Ось вони, мої доньки.
(З чотирьох кутків виходять чотири дівчинки, одягнені у вбрання весни, літа і зими, осені. Вони вдають, що плачуть і гнівно позирають одна на одну).
Ведучий:
— Милі мої доньки, ось наші помічники. Вони допоможуть нам – вибрати найгарнішу з вас (хитро посміхаються) і  найважливішу. Зараз кожна з вас набере собі команду. Яким  чином? В цьому нам допоможе дуже цікава гра "Збери ціле  з частин". (Ведучий бере в дочок конверти, в яких розміщені частини картин "Весна", "Літо", "Осінь", "Зима", перемішує їх у чарівному капелюсі і розсипає по килиму. Діти за командою "Один, два, три — почали!" під веселу музику збирають частинки в картинки. У кожного гравця тільки одна частинка. Таким чином учні мимоволі поділяються на чотири команди).
Ведучий:
— Ось команди і сформувались. Але це ще не все. Нам необхідно вибрати капітанів команд. Я пропоную пограти ще в одну гру "Здогадайся і назви". Згода? Слухайте.
Жовте листячко летить,
Під ногами шелестить.
Сонце вже не припікає
Коли, діти, це буває?  (Восени)
Я розтрушую сніги,
Наганяю холоди,
В дружбі з дітьми я всіма.
Здогадались? Я... (Зима)
Зійшли сніги, шумить вода,
Земля вже квіти викида,
Буде трава молода.
Все мертве ожива.
Коли, діти, це бува? (Навесні)
Розквітають в луках квіти,
Зеленіють в лісі віти,
Все зелене, молоде...
За весною воно йде. (Літо)
(Хто з учнів перший відгадав загадку, той і капітан).
— Розпочинаємо змагання. За правильні відповіді сестри — пори року — будуть вручати командам свої подарунки: Зима — сніжинки, Весна — квітки — первоцвіти, Літо — вишні смаковиті, Осінь — яблука налиті.
1 завданняю.
З окремих літер скласти ім'я своєї пори року.
Дидактична гра "Склади слово".
Подані літери:
А, Л, Е, Н, Т, С, В, Н, М, и, ь, О, І, О, І, Н, С, З, А.
2 завдання
Ведучий:
Досвідчений натураліст може сказати, якою буде зима, весна, літо і осінь. Давайте спробуємо і ми. Ось на стінах на великих картинах написані народні прикмети. Виберіть ті, які відносяться до вашої пори року. Капітани, поставте біля кожної "Вашої" прикмети по одному представнику з команди (Дидактична гра "Знайди прикмету").
Прикмети.
Павутина на рослинах — на останнє тепло.
Собака качається — на сніг.
Снігур цвірінькає під вікном — на відлигу.
Морозний іній на траві — на дощ.
Перший весняний грім — на тепло.
Ластівка прилетіла — скоро грім загримить.
Біла акація вся обліплена бджолами — на дощ.
(Підведення підсумків конкурсу).
З завдання
Ведучий:
— А зараз ми з дочками побачимо, які ви актори та співаки. В цьому конкурсі потрібно виконати пісні про відповідальну пору року, але не просто проспівати, а й обіграти.
(Учні колективно та індивідуально виконують пісні, імітуючи певні рухи).
(Ой, місяць січень кличе мороза,
Морозить лиця, щипає носа.
А місяць лютий вітрами дує,
На водах з льоду мости будує.
Березень місяць льоди поломить,
Весняну пісню річка задзвонить.
Квітами квітень всіх привітає,
Усі садочки порозквітає.
Гей, травень прийде в дні чудові,
Простелить всюди трави шовкові.
А місяць червень луги покосить,
Червоним соком ягідки зросить.
А місяць липень гарячим літом,
Обсипле липи пахучим цвітом.
А місяць серпень серпом задзвонить,
Достиглий колос додолу склонить.
Вересень місяць добре ґаздує,
Овоч смачненький дітям дарує,
А місяць жовтень мряку розвіває,
В лісах, садочках лист пожовтіє.
А листопад — той жалю не має —
З дерев останнє листя зриває.
А місяць грудень — на радість людям,
Сніжком присипле замерзле груддя.
Та інші)
4 завдання.
Весна.
— Є в мене квітка не проста, а чарівна. На кожній пелюстці записані запитання. Хто більше правильних відповідей знайде, той і виграє.
(Капітани по черзі відривають "пелюстки" від "червоної квітки", команди, подумавши, відповідають на запитання. Після виконання цього завдання капітани вставляють пелюстки в спеціальні прорізи назад. Отже, квітці не нанесено ніякої шкоди).
Запитання.
1. Чому взимку іде сніг, а не дощ?
2. Коли дороги висихають швидше після дощу: влітку чи восени? Чому?
3. Яке дерево восени скидає листя?
4. В якому місяці багато струмків: у березні, квітні чи травні? Чому?
5. За якими квітами можна визначити час? (Цикорій, дзвіночки).
6. За якими квітами можна визначити погоду? (Кульбаби, конюшина).
7. Які квіти вживають у їжу? (Настурція, кульбаба, акація).
8. Які жуки до того як вилетіти, три роки проводять під землею? (Хрущі).
9. Який морський птах мас самий теплий пух? (Гагара).
10. Яка риба в'є гніздо? (Колюшка).
11. В гербі якої країни можна побачити квітку хризантеми? (Японія)
12. Назвіть саму велику змію (Анаконда).
13. Назвіть саму велику ягоду. (Гарбуз).
14. Назвіть саме глибоке озеро. (Байкал).
15. У якого птаха найбільший дзьоб. (У пелікана).
16. Назвіть найдовшу рослину. (Ліана).
Підсумок.
5 Завдання.
Ведучий:
— А зараз я пропоную пограти ще в одну гру. Називається вона "З якої казки персонаж?"
Команди, пошикуйтесь, будь ласка, квадратом. Я з доньками знаходжусь У Центрі. Будьте уважними! Я називаю казкового персонжа, а доньки кидають одному з представників команди м`яч. Той, хто його піймав, повинен назвати казку, з якої цей персонаж завітав до нас у гості. Один — два — три — почали.
(Персонажі: котик, собака, ведмідь, заєць, вовк, горох, дуб, сон-трава, вітер сніговий, краплинка і т.д.)
6 завдання
Ведучий:
– Діти, а загадки ви вмієте відгадувати? В них описується лише зовнішність, особливі прикмети, але не називається сам  предмет чи явище. Зараз ми пограємо в гру "Розгадай кросворд".
Капітани, отримайте, будь—ласка, завдання і приступайте до роботи.
Загадки.
1. Сидить Марушка в семи кожушках. Хто її сльози проливає.
2. Реве Віл на сто гір.
3. Під землею птиця кубло звела, яєць нанесла.
4. Стоїть півень на току в червонім ковпаку.
5. В земляній сиджу коморі, а коса моя надворі.
6. А що то за коні в гаю на припою: довгасті, голчасті, зеленої масті.
7. Влітку сірий, взимку білий.
8. Сидить баба на грядках, вся закутана в хустках.
9. Сидить дід за подушками і стріляє галушками.
10. У лісі на дереві червоні птахи висять.
11. Взимку ляже спати дядько волохатий. Лише тоді встане, як весна настане.
12. Не березі біля тину я зробив йому хатину. Він на мене подивився, усміхнувся і оселився.
13. Сімсот соколят на одній подушці сплять.


 
 
 
 
 
 Ц
 И
 Б
 У
 Л
 Я
 
 

2
 
 
 
 
 Г
 Р
 І
 М
 
 
 
 
 
 

3
 
 
 
 
 
 
 К
 А
 Р
 Т
 О
 П
 Л
 Я

4
 
 
 
 
 
 М
 А
 К
 
 
 
 
 
 

5
 
 
 М
 О
 Р
 К
 В
 А
 
 
 
 
 
 

6
 
 
 
 
 О
 Г
 І
 Р
 К
 И
 
 
 
 

7
 
 
 
 
 
 
 3
 А
 Є
 Ц
 Ь
 
 
 

8
 
 
 
 
 
 К
 А
 П
 У
 С
 Т
 А
 
 

9.
 
 
 
 
 
 
 Г
 Р
 А
 Д
 
 
 
 

10
 
 
 
 
 
 К
 А
 Л
 Й
 Н
 А
 
 
 

11
 
 
 
 
 В
 Е
 Д
 М
 І
 Д
 Ь
 
 
 

12
 
 
 
 Ш
 П
 А
 К
 
 
 
 
 
 
 

13
 С
 О
 Н
 Я
 Ш
 Н
 Й
 К
 
 
 
 
 
 


7 завдання.
Ведучий:
— Кожна сестра мас свою улюблену одежу і свої улюблені кольори. Ось розміщені атрибути і одяг, який можна одягти в різні пори року. За командою кожна з команд повинна одягнутись і під музику якомога реально відтворити в танку певну пору року (гра —драматизація "Пори року") (Підсумки конкурсу, нагорода переможців).
Ведучий:
— Ось ми з вами і познайомились з чотирма сестрами.
Так яка ж сестра найкраща і найважливіша? Як ви гадаєте, чи потрібно їм було сваритися між собою?
(Відповіді учнів, теоретичні доведення).
— Кожна пора року гарна по — своєму.
Треба її красу не тільки бачити очима, а й відчувати серцем. Отож помиріться, любі мої доньки, і більше ніколи не сваріться. А для того, щоб ваша дружба була міцною — міцною, давайте всі разом виконаємо гру —танок "Справжні друзі".
(Всі виконують танок)

 

Search:
????????...

Схарактеризуйте структуру та ідею "Людської комедії" Бальзака.

Золотий вік Львівського архитектурного ренесансу реферат

Не стандартний план конспект уроку текстовий редактор

форматування тексту

Золотий вік Львівського архитектурного ренесансу реферат

заняття для дітей

що таке струм

Характеристики національної культури.

перша ілюстрована книга Київської Русі

структура економічна інформаційна система



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010