.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Виховний захід на тему "8 березня – свято весни" 


Виховний захід на тему "8 березня – свято весни"

Тема: 8 березня – свято весни

Мета: поглибити знання учнів щодо традицій святкування Дня 8 березня; пронести на святі світлий образ матері, жінки, дівчини, витканий з поезії; формувати в дітей почуття глибокої поваги і шани до вчительки, матері, дівчинки; розвивати кмітливість і спритність, через створену в класі атмосферу добра, дружби і гумору; виховувати любов до жінки.

Форма проведення: розважально-конкурсна програма.

Обладнання і наочність: крейда, дошка, 2 апельсини, 2 повітряні кульки, 2 картоплини, завдання на картках.

Рекомендована науково-популярна і методична література:
1. Буган Ю.В., Тимчишин О.І., Борисюк С.В. Дозвілля школярів (збірник сценаріїв на допомогу педагогічним працівникам загальноосвітніх та позашкільних закладів освіти). – Тернопіль, 1997.
2. Позакласний час: на допомогу вчителю. – Київ, 2001. – №3.
3. Дж. Моррісон. Досуг на вечеринке. – Харьков, 2001.

Зміст виховного заходу.
І. Вступна частина.
Учень: Хоч Земля ще в холоднім тремтінні,
Та для тебе я світ обійду.
Оживлю напівмертве коріння
І живих тобі квітів знайду.
Принесу тобі сонця келих,
Той, що в серці ношу своїм,
Відблиск дум твоїх – і веселих,
І тривожних про нас у нім,
Може так, як у тебе скроні
Запорошить мені життя,
І баскі понесуть мене коні
У далекі шляхи майбуття.
Ти дала мені жити вміння,
З ним до щастя свого я йду
Оживлю напівмертве коріння.
І живих тобі квітів знайду.

(Під час читання вірша 2 учні підходять до вчительки, беруть її за руки і виводять на центр класної кімнати. Коли учень закінчує декламацію, всі інші діти встають, низько кланяються учительці, а 2 попередніх учні дарують їй дарунок, вітаючи зі святом. Всі займають свої місця.)

Ведуча: (виходить на центр класу) Коли настає весна і на вулицях з’являються перші весняні квіти, в кожному домі,  в селі і в місті відзначається величне свято – Міжнародний день – 8 Березня. Ось і сьогодні ми зібралися на свято весни, свято кохання. Ми вітаємо жінок, наших мам, бабусь, сестер. Всіх, кого ми знаємо і не знаємо. Всіх, хто живе поруч з нами і далеко від нас. Посивілих жінок і молодих дівчат.
Кланяюсь Тобі, мати роду людського, ім’я якій жінка. Миру і щастя дому твоєму, сім’ї твоїй, роду твоєму. Миру і щастя, Землі, по якій ти ідеш, Жінко!
8 Березня – це свято не тільки мам, бабусь, а й свято наших дівчаток, майбутніх мам і жінок. Отже, запрошуємо винуватців нашої зустрічі на центр класу.
(Хлопчики по двоє підходять до дівчинки і запрошують на центр кімнати)
Ведуча: І в це величне світле свято
Ми вам хочемо побажати
Добра, здоров’я, щастя, долі,
Щоб ви учились гарно в школі.
Росли розумні, не хворіли
І щоб батьки за вас раділи.
(Хлопчики вітають дівчат)
ІІ. Основна частина.
Ведуча: А тепер від ліричної нотки нашого свята ми перейдемо до розважальних конкурсів.
(Звучить музика)
Ведуча: Наше свято продовжується. Тепер вам потрібно поділитись на дві команди з рівною кількістю гравців і придумати назву для вашої команди. Отже, оголошую перший конкурс.

Конкурс перший.
(“Соковита естафета”)
Команди діляться по парам і кожна з них отримує апельсин. Завдання: покласти апельсин між лобами двох учасників і, швидко рухаючись, пробігти до лінії і назад, потім передати іншим гравцям. Перемагає та команда, яка швидше справиться з завданням.
В руки брати апельсин можна тільки на старті, щоб встановити його, і на фініші, щоб передати іншим гравцям. Якщо апельсин упав, то гравці зупиняються, кладуть його на місце і рухаються далі. (Ведуча визначає переможців і оголошує другий конкурс)

Конкурс другий.
(“Малюнки у темряві”)
Кожна команда вибирає одного учасника. Йому зав’язують очі і просять намалювати на дошці свій будинок з садком біля нього (квіти, дерева).
Перемагає той, чий малюнок буде найкращим і досконалішим.
(Визначається переможець).
Ведуча: А зараз ми перевіримо наскільки наші учні обізнані із процесом приготування деяких страв.

Конкурс третій.
(“Кухарі”)
Кожна команда отримує назву страви на папері і конверт з інгредієнтами, що входять до неї або ні. Ваше завдання: вибрати складові продукти страви і обґрунтувати їх використання.
Переможець: команда, що дасть правильну відповідь.
(Оголошується команда переможець)
Ведуча: Ви вже, мабуть, стомились від сидіння, отож наступний наш конкурс із рухливих, прошу.

Конкурс четвертий.
(“Кенгурята”)
Кожна команда дістає повітряну кульку. Ви повинні, підтримуючи кульку колінами, проскакати як кенгуру і передати її іншому.
Руками не торкатись, якщо кулька падає, то гравець зупиняється, кладе її на місце і продовжує гру.
(Ведуча оголошує переможців).
Ведуча: Ну що, стомились? Якщо так, то ви маєте змогу трохи відпочити. У наступному конкурсі перевірятиметься ваша спритність і кмітливість у господарчій роботі.
Конкурс п’ятий.
(“Господарочка”)
Запрошуються по 1 представнику із кожної команди. Ваше завдання – почистити картоплю, знявши з неї шкірку однією смужкою.
Перемагає той, чия смужка довша, але не товста.
(Визначення переможців)

Ведуча: Наша програма продовжується. У наступному конкурсі ви матимете змогу проявити свої артистичні дані.

Конкурс шостий.
(“Театр мініатюри”)
Кожна команда отримує папірець, на якому зазначено дитячий віршик:
“Наша Таня гірко плаче:
Упустила в річку м’ячик!
Годі, Танечко, не плач,
Не потоне в річці м’яч!”

“Впав ведмедик на підлогу.
Відірвали йому ногу…
Всеодно він самий кращий,
Не віддам його нізащо!”

Ваше завдання – зобразити це за допомогою пантоміми (тобто без слів), за допомогою рухів, міміки і жестів. Протилежна команда відгадує. Перемагають ті, хто покаже своє завдання найточніше, найближче де змісту і, відповідно, відгадане глядачами.
ІІІ. Заключна частина.
Ведуча: На жаль, наш час підходить до кінця, і наша конкурсно-розважальна програма завершується. Сьогодні у нас немає переможців і переможених. Ви всі поводили себе чудово, приймали належну участь у конкурсах, показали свої знання, не боялись виявити власні здібності і таланти. Отже ви всі є переможцями.
Я хочу ще раз привітати наших любих дівчаток із святом. Побажати їм щастя, радості, добра, успіху в усіх починаннях, у досягненні власної менти. І пам’ятайте, ви повинні дбати про ваших милих мам, бабусь, сестричок і учителів; не звертати увагу на їхні недоспані ночі і натруджені руки не тільки у дні свят, але й у будні, любити і поважати їх, допомагати їм. Хай у їхніх серцях поселиться гарний настрій, а усмішка стане постійним супутником життя. З святом вас, любі друзі!

 

Search:
????????...

демографічні проблеми

переривчасті гудки підприємств

малюнок внутрішня будова окуня

михайло старицький оборона буші скорочено

видима натура

проблема моди

залежність переміщення від часу

тини забутих предкiв фильм

залежність переміщення від часу

креслення букв



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010
��������...