.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Виховний захід на тему "8 березня" 


Виховний захід на тему "8 березня"

Учитель: 8 березня – Свято Матері, яке відзначають люди всього світу. З перших днів нашого життя про нас турбується мама, бабуся, старша сестричка... За їхньою допомогою ми вчимося ходити, вимовляти перші слова. Якщо ми захворіємо, добра і уважна жінка – лікар – допоможе нам видужати. В дитячому садочку нас навчила багатьом веселим іграм вихователька. А коли ми пішли в школу, вчителька розкрила перед нами дивний світ знань.
8 березня – свято мам, бабусь і сестер, свято вчителів і шкільних подруг, це свято всіх жінок світу.
Привітайте і ви, діти, своїх матерів теплими словами, квітами, подарунками.
(Учні вітають своїх матерів і дарують їм подарунки)

Перший учень:
Нашим дамам в цей день весняний,
Шле привіт сама весна,
Дзвін струмочків і спів птахів,
Нам усім дарує вона.
Другий учень:
Ми щиро вітаємо нашу учительку
Із світлим і радісним днем.
Бажаємо щастя, тепла і радості,
Сьогодні, завтра, на кожен день.
Третій учень:
Нехай для Вас сонце не згасає,
Нехай не віють в душу холоди,
Хай жито на столі і Бог на небі
Вас завжди рятують від біди.
(Учні вітають класного керівника і дарують їй подарунок)
Четвертий учень:
І вас, наші гарні дівчатка,
Вітаємо з святом ось цим.
Хай мрії ваші крилаті
Здійсняться з приходом весни.
П’ятий учень:
Хай буде щасливою та дорога,
Якою в життя ви йдете.
Щоб материнська ласка, осторога,
Берегла від нещастя щодень.
Шостий учень:
Щоб ви щасливими росли
У цьому бурхливому світі.
І щоб ранкові краплини роси
Вам дарували квіти.
Сьомий учень:
Бажаємо вам всього хорошого,
Що тільки є у цьому житті.
І щоб на небесах Мати Божа
Охороняла від злого вас у житті.
(Хлопчики вітають дівчаток і дарують їм подарунки)
Восьмий учень:
Свята святих, живих жива надія,
Єдина в світі, дорога без меж,
Любов і віра, вічна мисль і дія, –
Ти в нашім серці піснею живеш.
Дев’ятий учень:
З тобою ми щасливі і багаті,
Бо тільки ти ступаєш на поріг,
Стає тепліше і світліше в хаті,
Твоєї ласки вистача на всіх.
Десятий учень:
Твоє життя не вишиєш в узорах,
Не покладеш на музику в словах.
Красива в щасті, нездоланна в горі –
Була ти скрізь, усьому голова!
Одинадцятий учень:
Не заперечні нам твої закони,
І ми – твоя і поросль, і весна –
Несем любов і б’єм тобі поклони,
Бо тільки Мати гідна їх одна!
Дванадцятий учень:
Щасливий, хто рідну матір має,
Хоч зморшки вкрили вже чоло,
На світ спокійно споглядає,
Не знає, що то в світі зло.
Тринадцятий учень:
Для матері ти все дитина,
Хоч ти розрісся наче дуб,
Вона піклується тобою,
Хоч в тебе сивіє вже чуб...
Чотирнадцятий учень:
Ти все для матері дитина,
Ти ціль життя її і зміст,
Вона тобі вінки сплітає,
Для тебе досягає звізд...
П’ятнадцятий учень:
Вона все дбає, пам’ятає,
Готовить тисячі утіх,
Вона, як ангел-хоронитель,
Змете з дороги зло і гріх...

Учитель: Мати – найдорожча і найближча кожному із нас людина. Від неї ми одержуємо життя. Вона вчить нас людських правил, оживляє наш розум, вкладає в наші вуста добрі слова. Образ матері опоетизований у віршах, оспіваний в музичних творах, прославлений у казках та легендах. Перше слово, яке вимовляє дитина, це слово “мама”.

Шістнадцятий учень:
Є немало мам на світі,
Мами добрі, мами світлі,
Та одна є наймиліша.
Хто така? Скажу вам я –
Рідна матінка моя.
Сімнадцятий учень:
Можна все на світі зробити:
Перетворити зиму на літо,
Можна моря й океани здолати,
Гору найвищу штурмом узяти,
Можна пройти крізь пустелі і хаші...
Тільки без мами не можна нізащо.
Бо найдорожче стоїть за словами –
В світі усе починається з мами.

Учитель: Наші учні інсценізували вірш Вієру “Мамо, чому?”.

Син: Чому у тебе у косі ясна
Забриніла раптом сивина?
Мати: Од любові, од тривог, надій:
Ти ж один у мене, сину мій.
Син: А в бабусі голова біліш –
То ж мене бабуся любить більш?
Мати: В неї діти – доньки і сини –
Додають, сердешній, сивини.
Син: Чом же тітка сива, як зима? –
В неї ж діток не було й нема? –
Мати: Так синочку, біла геть вона,
Бо нудьгує цілий вік одна.
Вісімнадцятий учень:
Я прокидаюсь рано – і рано, хоч ще не встаю,
Тільки спросоння погляну, бачу матусю свою,
Мати – досвітня пташинка, з досвітку вік не зімкне,
Ходить по хаті навшпиньки, щоб не збудити мене.
Мати – то сонечко рідне, сонечко ясне, земне.

Учитель: А зараз я прочитаю вам вірш А.Костецького “Домашній твір”, а ви, учні, скажете свою думку про головного героя вірша.

Вітько-бідак, страждає так, аж здригає ногами!
Він за столом, він пише твір “Я помагаю мамі”
Старанно олівець гризе та супить брови грізно,
Але нічого – хоч умри! – у голову не лізе...
Та ось тихесенько зайшла в його кімнату мама:
- Вітюнь, будь ласка, в магазин сходи за сірниками.
- Ідея! – вигукнув синок, а мамі: “Ну й морока!
Сама іди! Я твір пишу. Роблю важкі уроки.
І мама вийшла, а Вітько швиденько пише в зошит:
“Я в магазин завжди ходжу, коли мене попросять.
Хвилин за десять мама знов: з’являється у дверях:
“Вітюнь, картопельки начисть, а я зварю вечерю.”
- Сама начисть! – кричить Вітько, та так, що ледве лопне.
- Я твір пишу! Я зайнятий! Сама вари картоплю.
Виходить мама, а синок писати знов сідає,
“Я мамі сам варю обід, сніданок і вечерю…”
Радіє син: “Не твір, а люкс! Оцінка буде гарна!
І геть не думає про те, що він радіє марно!
(Учні висловлюють свою думку про героя вірша і розповідають, як вони допомагають мамам.)
Учитель: Молодці, діти! А зараз давайте проведемо кілька конкурсів.
Конкурс перший.
В конкурсі беруть участь мама, її син (донька) і ще п’ять хлопчиків (дівчаток). Мама із зав’язаними очима (тільки на дотик) повинна впізнати свою дитину.
Конкурс другий.
В конкурсі беруть участь учень (учениця) класу, його (її) мама і ще кілька гостей свята. Хлопчик (дівчинка) із зав’язаними очима (тільки на дотик) повинен впізнати маму.
Конкурс третій.
На столі лежать три папірці із завданнями для мам і три – для дітей. Учасники конкурсу (мами і учні) беруть папірці і виконують завдання. (Дивіться додаток 1).
(Конкурси проводяться по три рази).
Конкурс четвертий.
Учні по черзі дають відповіді на запитання. Якщо учень відповісти не може, його мама допомагає. (Дивіться додаток 2).
Учитель: Давайте поаплодуємо всім, хто приймав участь у конкурсах. А тепер я надаю слово класному керівнику Руслані Володимирівні. (Заключне слово). Дякуємо всім, хто завітав сьогодні на наше свято.
Мати піде, в серці лишить рану –
Заклинаю: бережіть маму!
Діти світу, матір бережіть!


Додатки.
Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток2
Питання.
1. Назвати перші страви української кухні (борщ, суп, капусняк, розсольник та ін.)
2. Які продукти можна виготовити з молока? (кефір, сметана, сир, масло, сироватка та ін.)
3. Які меблі призначені для сидіння однієї людини? (стілець. Крісло, табуретка, шезлонг, пуф та ін).
4. Який посуд призначений для пиття? (чашка, стакан, кружка, бокал, піала та ін.)
5. Які коренеплоди використовують для їди? (морква, ріпа, редиска, буряк, петрушка і т.д.)
6. Які бувають каші? (перлова, рисова, манна, гречана. Вівсяна та ін.)
7. Які садові плодові дерева вирощує людина? (яблуня, груша, слива, абрикос. Апельсин і т.д.)
8. В яких формах існують макаронні вироби? (макарони, лапша, вермішель, рожки, спагетті і т.д.)
9. Які вироби людина кладе на підлогу? (килим, палас, доріжка, половик, циновка і т.д.)
10. Які овочі сімейства гарбузових можна зустріти на городі? (диня, гарбуз, кабачок, кавун, огірок, патисон та ін.)
11. Якої форми випікають хлібобулочні вироби ? (булка, буханка, батон, коровай, крендель та ін.)
12. Яких тварин приручила людина і зробила домашніми? (собака, кінь. Корова, коза, баран та ін.)
13. Які меблі служать для зберігання одягу та білизни? (шафа, тумбочка, комод, скриня, сундук)
14. Для виготовлення який продуктів спочатку потрібно приготувати м’ясний фарш? (котлети, шніцель, пельмені, голубці та ін.)
15. Які побутові електроприлади містять в середині електродвигуни? (холодильник, пральна машина, пилосос, вентилятор, фен, міксер та ін. )
16. Що використовують люди для перенесення в руках речей і продуктів? (сумка, портфель, саквояж, чемодан, пакет та ін.)
17. Якими спортивними знаряддями користуються легкоатлети? (граната, диск, молот, ядро, спис)

Search:
????????...

мартин боруля скорочено

зміна у побуті та звичаїв в україні на початку XX ст.

буржуазно-демократична революція 1905-1907

значення ферментів

девіз про осінь

тема кохання Жульєна Сореля

микро и макроелементи

людина починається з родини

цитати про економіку в україні

вірши про визволення Днепропетровська



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010
��������...