.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Виховний захід на тему "ВІДГАДАЙ МЕЛОДІЮ" 


Виховний захід на тему "ВІДГАДАЙ МЕЛОДІЮ"

Святково прибраний зал.
На сцені велике табло, на якому розкреслений нотний стан. На лініях розміщені ноти з номерами. Ноти легко знімаються. Підготовлено стіл для журі.
Ведуча. Добрий вечір, дорогі друзі!
Добрий вечір, шановні вчителі!
 Добрий вечір, любі гості!

Сьогодні в нас свято музики, свято чудових мелодій - вечір відпочинку, який підготували для вас учні восьмого класу. Наша гра буде складатись з трьох турів, а до гри ми запросимо дві команди (звичайно, згідно черги).
І так перша команда учасників гри.
Під №1: знавець всіх співаків ______________
Під №2: хлопчина, який не тільки знає всі сучасні пісні, але й пробує сам їх виконувати _______________________
Під №3: наш шкільний маестро _____________                           
Прошу оплески (звучать оплески).
Шановні учасники! Перед вами табло. Ви можете вибирати для себе нотку з будь-якого розділу, але пісні кожного розділу оцінено балами:
І РОЗДІЛ "Музика у стилі "ретро"            - 20 балів.
II РОЗДІЛ "Сучасна українська естрада"  -15 балів.
III РОЗДІЛ "Пісні групи "Ненсі"                - 5 балів.
IV РОЗДІЛ "Мульті - пульті"                      -10 балів.
V РОЗДІЛ "Українські народні пісні"       - 10 балів.
Ви можете вибрати для себе нотку з будь-якого розділу, назвавши її номер. Ви маєте право вибрати п'ять мелодій по черзі, але пам'ятайте, щоб перемогти, вам треба набрати найбільшу кількість білів. Готовність відповіді — піднята рука.
Отож, бажаємо вам успіху.
(Перший учасник називає розділ і номер ноти і має право першим назвати пісню або слова з неї, якщо він не знає, відповідає той, хто першим підняв руку. І так по черзі п'ять разів). Журі підраховує зароблені бали і визначає переможця першої команди).
Слово журі.
Ведуча. Дякуємо першій команді! Вітаю _______________________
(називає прізвище переможця першої команди)
І запрошую до гри учасників другої команди:
Під №1 - Давній меломан ____________________________
Під №2 - Знавець всіх композиторів ______________________
Під №3 - Людина, яка хоче присвятити життя музиці ____________
Правила гри відомі, отож - вперед, до перемоги, (Гра проходить, журі підраховує кількість балів і визначає переможця другої команди).
Слово журі. Святкова музика

Ведуча. І так - тур другий. Переможцями у нас є (називає прізвища). Ми дамо вам можливість вгадати пісню з 7, 6, 5, 4 і навіть однієї ноти і навіть поторгуватись між собою. Починає той, у кого більше балів. Отож, хай щастить! (гра продовжується, в результаті -один переможець, який виходить у фінал).
Ведуча. Молодці! Гарно позмагались!
Я вітаю ___________________________
(називає прізвище переможця)
і запрошую його до фінальної гри. Я пропоную відгадати 8 мелодій за 1 хвилину. Завдання складне. Готовий? - Вперед (учасник намагається відгадати всі вісім мелодій за 1 хвилину)

Ведуча. Гра закінчена. Я запрошую всіх учасників гри. (учасники виходять). Ви подарували нам сьогодні приємні хвилини гарного відпочинку. Наша гра пов'язана з
музикою, тому головний приз переможцю - дуже приємна музика (вручає касету), учаснику
цругого туру - дуже солодка музика (велика шоколадка), всім учасникам - просто солодка
музика - (цукерки чи маленькі шоколадки).
 Ведуча. Дякуємо всім! Дякуємо журі! Дякуємо _______________ за музичне оформлення!
Дякуємо нашому вожатому за те, що допоміг нам підготувати такий чудовий вечір. Запрошуємо всіх до міні - бару! Спробуйте своє щастя в лотереї! А зараз - знову музика
і вже танці! Гарного Вам відпочинку!

 

Search:
????????...

вітаміни в1

Чого навчае нас твір Міщанин - шляхтич

Принципи роботи сучасних плотерів

гірка еронія за твором "кайдашева сімя"

джерела холопства на Русі

чому чіпка став пропащею силою

національні цінності

Сухомлинський В.О. "Серце віддаю дітям" скачать книгу

назвати порівняння у творі послання до єпископів

чого навчаэ нас мольэр



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010
��������...