Конспект уроку з фізичного вихованняКоломийський пеагогічний коледж Прикарпатського університету ім. В. Стефаника Конспект уроку з фізичного виховання для учнів 1- А класу Завдання уроку: Вивчення техніки перекатів вперед і назад. Виконання техніки стійки на лопатках. Рухлива гра. Мета уроку: Виховання фізичних якостей і здібностей, виховувати любов до спорту. Розвивати спритність і стійкість. Обладнання: мати. Місце проведення: спортивний зал. Дата: 23.04.01. Проводить: Шкіряк Марія Василівна і Бойко Надія Василівна № пп Зміст уроку Дозування Методичні вказівки І. Підготовча частина уроку 8-10 хв Звернути увагу на зовнішній вигляд дітей 1. Шикування класу 2. Привітання 3. Знайомство з учнями - Добрий день, діти! Мене звати Марія Василівна. Сьогодні я у вас буду проводити урок. 4. Повідомлення завдань уроку Слідкувати за постановою учнів, за чіткістю поворотів. - на сьогоднішньому уроці ми з вами будемо виконувати різноманітні сройові вправи, навчимося виконувати перепад уперед і перепад назад, стійка на лопатка 5. Стройові вправи 2-3 раз - повороти налі-во, напра-во. 6. Вправи в русі Ходьба. Під час ходьби руки на поясі, тулуб прямий, плечі розведені В.п. – руки на пояс, 1-4 – ходьба на носках В.п. – руки на пояс, 1-4 ходьба на п«ятках В.п. – руки на пояс, 1-4 ходьба на зовнішній стороні стопи В.п. – руки на пояс, 1-4 ходьба на внутрішній стороні стопи В.п. – руки на пояс, 1-4 ходьба на в пів присяді В.п. – руки на пояс, 1-4 ходьба на присяді 7. Біг 100 м - В обхід налі-во кроком руш! Біг в повільному темпі. Коли ми біжимо в повільному темпі то дихаємо тільки носом. - налі-во за направляючим в колону по 4 кроки руш За направляючим на місці стій 1-2. На витягнуті руки розділись 8. Загально розвиваючі вправи А) В.п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі. 1-2 нахил тулуба вправо, 3-4 нахил тулуба вліво. Слідкувати, щоб руки були прямими за чіткістю вправи. Б) В.п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі. 1-2 нахил тулуба вперед, 3-4 нахил тулуба назад. В) В.П. – ліва рука вгорі, права внизу. 1-2 ривки руками, 3-4 ривки із положенням рук. Г) В.П. руки до плечей став. 1-4 колові рухи вперед, 1-4 куолові рухи назад Д) В.п. – руки вперед 1-2 схрещення рук Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправи. Е) В.п. – ноги на ширині плечей на 1- руки вгору прогнутись, на 2-дістатись пальців ніг, на 3- підлоги на 4 – В.п. Ж) В.п. – руки на пояс, колові рухи голови, 5 разів вправо, 5-вліво. 9. Розійдись ІІ. Основна частина 27-30 хв Слідкувати за правильною технікою виконання дітьми, акробатичних вправ - Діти, сьогодні на уроці ми будемо виконувати перекати вперед і назад, стійку на лопатках. 1. Пояснення - Перекат уперед, виконується з упору присівши. Випростовуючи ноги і переносячи вагу тіла на руки, нахилити голову торкаючись підборіддям грудей, продовжуючи випростовувати ноги зігнути руки. відштовхнутися носками ніг сприраючись лопатками, зігнути ноги і взятися руками за гомілки. перекотитися по спині і торкнутися ступнями підлоги, відпустити захват ніг – прийти до упору присівши. - Перекат назад – виконується з упору присівши. Незначними поштовхами ніг з одночасним захватом їх руками робимо перекат на круглу спину. голова опущена на груди – прийти до упору присівши. - Стійка на лопатках виконується з вихідного положення лежачи на спині. Зігнувши ноги і піднімаючи тулуб, обіпертися зігнутими руками об тулуб і підлогу. Плечові частини рук мають бути на підлозі паралельно, тулуб у стійці на лопатках – вертикально до підлоги, а ноги – вгору. 2. Показ виконання 3. Виконання учнями (діти виконують по одному разу) 4. Рухлива гра 10 хв а тепер проведемо з вами гру «Совонька» (повідомлення правил гри). Виділяють «совонтку». Її гніздо – в стороні від майданчика. Школярі на майданчику. Совонька в гнізді. За сигналом вчителя «День наступає, все оживає» діти ходять. За сигналом «Ніч наступає – все завмирає» – учні завмирають. Совонька виходить полювати: тих, хто поворушився, забирає у своє гніздо. У грі беруть участь усі учні ІІІ. Заключна частина 3-5 хв 1. Шикування класу Шикуйсь! Рівняйсь! Струнко! 2. Підведення підсумків уроку. що нового ми навчилися на уроці? Чи сподобало вам? 3. Домашнє завдання - Діти, ома за допомогою батьків попробуйте зробити перекат вперед, назад, стійку на лопатках. 4. Організувати вихід з залу.