.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Специфіка використання інтернет ресурсів 


Специфіка використання інтернет ресурсів

План:
Вступ............................................................................................................................3

1. Використання інтернет-технологій для впровадження страхових
продуктів з інвестиційною складовою.................................................4

2. Використання інтернет технологій в банківських послугах..............................7

3. Інтернет — наймасовіше та найоперативніше джерело інформації................10
3.1. Інтернет — найбільше у світі джерело розваг......................................10
3.2. Інтернет —найпрогресивніший засіб спілкування і комунікації........10
3.3. Інтернет —найсприятливіший простір для бізнесу..............................11
3.4. Інтернет — це ідеальний інструмент для реклами...............................11
3.5. Інтернет — це величезний простір для творчості.................................11
3.6. Інтернет — ідеальне середовище для одержання нових файлів і
програм...........................................................................................................................12
3.7.    Інтернет — чудовий простір для шопінгу..........................................12

Висновки....................................................................................................................13

Список використаної літератури.............................................................................14



Вступ.

Складається Всесвітня Мережа з великої кількості більш дрібних мереж різного масштабу. До їхнього числа можна віднести і великі регіональні мережі, що охоплюють цілі країни, і відносно крихітні локальні мережі окремих підприємств і організацій, кожна з яких інтегрована в Інтернет. Таким чином, окремі мережі в складі Інтернет відносно незалежні і можуть розвиватися по своїх власних законах і правилам, залишаючись у той же час частиною єдиної структури. Мережі, у свою чергу, складаються з великої кількості постійно підключених комп'ютерів, кожний з яких постачений власною цифровою адресою.
У вересні 2002 року ірландська компанія NUA повідомила наступні дані: число користувачів Інтернет на кінець року перевищило 580 млн. чоловік. З них у США і Канаді проживають 180, ще 185 -у Європі, близько 175 млн. приходиться на частку Азії й Африки. Варто відзначити, що темпи приросту населення Інтернет значно знизилися за останні роки, а в деяких регіонах (особливо в США) і зовсім намітилася тенденція до «відтоку» користувачів.
У 2002 році число російських користувачів Мережі, за даними агентства Monitoring.Ru, перевищило 9 млн. чоловік, з яких близько 2 млн. користуються Мережею щодня. Найактивніша частина аудиторії, що працює в Інтернет близько 3 годин у день, складає не більш 1,4 млн. чоловік, 50 відсотків з яких живуть в Україні.
Приблизно такої ж цифри (8,8 мільйонів за станом на жовтень 2002 року) повідомляє й інша компанія — Nielsen/Net Ratings. За її даними, Україна тепер знаходиться на 20 місці по кількості користувачів глобальної мережі.
Цікаво, що в країні кількість користувачів, що входять в Інтернет зі свого робочого місця практично зрівнялася з кількістю користувачів, що використовують Інтернет будинку. В інших регіонах доступ в Інтернет обмежується в основному роботою або місцем навчання.


1. Використання інтернет-технологій для впровадження страхових продуктів з інвестиційною складовою

Розвиток торгівлі фінансовими послугами через інтернет став реальною ознакою часу.
Головним стимулом впровадження інтернет-обслуговування страховими компаніями є необхідність зменшення витрат, розширення географії діяльності, забезпечення диверсифікації ризиків. Не менш важливим фактором є простота та комфортність купівлі страхового продукту в режимі он-лайн, що на думку фахівців, повинно заохочувати до збільшення купівельної активності.
В той же час, різкого переміщення від традиційного до інтернет-страхування та інтернет-банкінгу не відбулося. Так, наприклад, в Великобританії більшість користувачів інтернету (59%) надають перевагу проведенню своїх банківських операцій і через фізичні відділення банків, і через інтернет. І тільки 10 користувачів використовують виключно можливості інтернет-операцій.
Найбільший у Великобританії інтернет-банк Еgg, який створено страховою групою Prudential, заявляє про необхідність відкриття відділень в доповнення до інтернет-обслуговування. Головний напрям, як і раніше, не змінюється - це швидка "доставка" фінансової послуги до роздрібного клієнта. Ось чому очікується, що найближчі 4-5 років британський ринок фінансових послуг в інтернеті збільшиться до 13,5 млн. користувачів.
Новим напрямом інтернет-банкінгу та інтернет-страхування може стати пропонування клієнтам продуктів з високою маржою, тобто інвестиційних продуктів. На наш погляд, особливу роль інтернет-страхування може зіграти на ринку страхування життя.Треба відмітити, що страхування життя поступово стає більш привабливою альтернативою традиційному пенсійному забезпеченню. Це обумовлено низькою ефективністю пенсійних систем більшості країн світу. Страхування життя в поєднанні з інвестиційною направленістю страхових внесків може стати тим продуктом, який забезпечить потребу більшості клієнтів у збереженні високого рівня споживання в непрацездатному віці. Вибір через інтернет різних схем, умов страхування, проведення моделювання надає великі можливості для впровадження таких видів страхових продуктів. Якщо раніше розвиток продуктів з інвестиційною складовою стримувався внаслідок неможливості швидкого та ефективного після продажного обслуговування, то тепер кожен з покупців полісів зможе отримувати оперативну інформацію про розміщення своїх страхових внесків в певні активи та інвестиції, і при бажанні, вносити корективи у принципи формування власного інвестиційного портфелю.
У Франції, наприклад, страхові компанії пропонують клієнтам страхові поліси, які дозволяють інвестору (поліс "contrats multisupports") вибирати активи для розміщування внесків. Згідно з умовами іншого полісу, клієнту необхідно визначити тільки напрям інвестиційної стратегії. Також використовується форма полісу "vecsements et retraits libres a taux minimum garanti", згідно з умовами якого пропонується гарантований мінімальний рівень прибутковості з гнучкою системою сплати премій і можливістю перепродажу полісу.
Таким чином, страховий ринок може задовольнити бажання клієнтів отримувати страховий захист і одночасно здійснювати інвестування грошових коштів.
Ось чому, впровадження інтернет-технологій, буде і в майбутньому активно впливати на конкурентні переваги різних банків, страхових та фінансових груп. Визначальним фактором при цьому буде якість надання інтернет-послуг.
Більшість асоціацій страхувателів в країнах ЄС вимагають більшого контролю та затвердження додаткових вимог до продажу послуг та надання інформації при інтернет-страхуванні. Навіть на ринку стандартизованих страхових послуг, наприклад, страхування автотранспорту та відповідальності власників автотранспорту, де присутність інтернет-продаж відчувається більш всього, є необхідність захисту прав споживача, які можуть бути порушені шляхом надання неадекватної або незрозумілої інформації. Особливо це стосується питання обмежень та виключень з полісів.
Розвиток інтернету суттєво впливає на глобалізацію страхового простору. Як відомо, ринки страхування розвинутих країн перенасичені, і тому очікується, що в найближчі 5 років до 40% премій найбільших страхових компаній буде отримуватися внаслідок операцій не на національних ринках. Певні бар’єри національних ринків, які існують, і в основному направлені на обмеження присутності іноземного виробника страхових послуг, можуть бути з легкістю подолані за допомогою інтернету. Вже сьогодні, на нашу думку, треба оцінити, як стимулює інтернет споживання страхових послуг іноземного походження в Україні та Росії, який обсяг транзакцій може здійснюватися, тим більше, що продаж таких продуктів через інтернет має місце.
Таким чином, поступове входження до глобального ринку страхування тих країн з перехідною економікою, які націлені на збереження національного страхового бізнесу, може бути значно ускладнено стрімким розвитком інтернет-технологій західних колег.
При цьому слід враховувати, що найбільш впливовим на глобального споживача, є продаж товарів під маркою відомого бренда. Фахівці з інтернет-продаж вважають, що в інтернеті можна продати будь-який бренд, якщо це бренд. І тому, майбутня конкуренція, яка буде відбуватися і в інтернет-просторі, вимагає створення національних брендів страхування, банківського та інвестиційного обслуговування.
Розвиток національного ринку страхування можливий, як свідчить досвід Китаю, тільки шляхом підвищення конкурентоспроможності національних страхових компаній в той час, коли певні бар’єри входження на ринок ще діють.


2. Використання інтернет технологій в банківських послугах

В розвинених країнах банківські послуги через інтернет в більшості банків вже увійшли в розряд традиційних. Особливо клієнтів приваблює можливість працювати з рахунками пластикових карток, оскільки це дає змогу користуватися послугами інтернет-магазинів у всьому світі. Механізм простий - достатньо перевести за допомогою системи інтернет-банкінгу необхідну суму коштів на картку, а потім з її допомогою сплатити якусь послугу або товар в інтернеті-магазині. При цьому в системі будуть доступні витяги з карт-рахунку, з яких можна визначити, яку суму коштів списано з картки і за що.
Банківські послуги через інтернет ще не набули масового поширення в Україні. Однак зростання популярності інтернет-банкінгу не лише на Заході, а й в Україні зайвий раз підтверджує, що на цей нетрадиційний вид банківських послуг з'являється платоспроможний попит.
Відрадно вже те, що українські користувачі інтернет не позбавлені можливості сплатити вподобані в онлайн-магазині товар чи послугу за карткою одного з просунутих вітчизняних банків.
Наприклад, в банку «Надра» вже понад півроку пропонують дебетну картку Visa Virtuon, призначену тільки для оплати інтернет-послуг. Причому, побоюючись випадків карткового шахрайства, що почастішали останнім часом, рекомендується тримати на карт-рахунку невелику суму, якої вистачить для одноразової купівлі. Потім рахунок можна відразу поповнити.
Аналогічний проект зовсім недавно запропонував «найледачішим» ПриватБанк. Клієнтам пропонується придбати через мережу відділень, банкоматів, POS-терміналів, а також систему електронного банкінгу «Приват-24» і сервісний центр банку передоплачені картки Prepaid Internet Visa Electron (PIVE) для розрахунків за товари і послуги в мережі інтернет. Щоб купити картку, не треба відкривати рахунок або «світитися», надаючи якісь документи. Карта існує в електронному вигляді. Її власник тільки отримує чек із зазначенням реквізитів і може скористатися нею відразу після придбання. Картки PIVEInternational призначені для міжнародних розрахунків, а картки PIVEDomestic підходять для оплати товарів і послуг в Україні. Власники карт PIVE можуть безкоштовно користуватися системою "Приват-24", що дає власникові змогу відстежувати витрати по карті (витяг з карткового рахунку, баланс) і поповнювати рахунок.
Низка українських банків зробили ставку на розвиток інтернет-технологій. Незважаючи на те, що банківські послуги через інтернет доступні поки що лише обмеженому колові клієнтів, з початку 2002 року спостерігається стійка тенденція до збільшення кількості фінансових установ, що прагнуть до розширення спектра банківських інтернет-продуктів.
На початку року АКІБ «УкрСиббанк» запропонував своїм клієнтам банківський сервіс в режимі реального часу з доступом до довідкової та фінансової інформації про рахунки в банку, можливість працювати з платіжними документами, надсилати їх через Інтернет у банк, отримувати витяги з рахунків за певний період часу і деякі інші банківські послуги. В основі системи - нова технологічна розробка під назвою "тонкий клієнт". Система вирізняється особливою мобільністю, оскільки не передбачає встановлення спеціалізованого програмного забезпечення на комп'ютер клієнта і зберігання в ньому даних. Користувач отримує доступ до своїх рахунків з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет, і може безперервно отримувати необхідну фінансову інформацію і здійснювати платежі, перебуваючи в офісі, вдома, у відрядженні або на відпочинку. Інтернет-система дає клієнтам банку можливість переглядати інформацію про поточний стан рахунків, зокрема й карткових, поточні обороти, отримувати витяги по рахунках, приймати, виконувати і скасовувати платежі, перераховувати кошти з поточного рахунку на картковий, вносити пластикову карту в STOP-лист, надсилати заявки на пошук сум надходжень за системою Western Union і отримувати інформацію про надходження сум, отримувати за заявою інформацію про надходження грошових коштів на рахунок, довідкові дані і копії документів. Як додатковий сервіс система дозволяє заповнювати форму для оцінки кредитоспроможності клієнта, а також отримувати інформацію про діючі умови депозитів і кредитування.
У той же період часу АКБ «Правекс-банк» порадував своїх просунених «швидкісних» клієнтів новою послугою «інтернет-кредитування». Суть цієї послуги полягає в тому, що юридичні та фізичні особи, які бажають отримати кредит, заповнюють запропоновані на сайті банку форми, які в короткі терміни розглядаються в кредитному департаменті банку. Тут же, на сайті, клієнт, який бажає отримати кредит, може ознайомитися з вердиктом щодо своєї заявки. Тож період болісного очікування практично зведено до мінімуму.
Експерти вважають, що банки, які роблять зараз ставку на розвиток інтернет-послуг, не помиляться і дуже скоро залишать далеко позаду конкурентів, які не приділяють цьому аспектові належної уваги.


3. Інтернет — наймасовіше та найоперативніше джерело інформації.
Своє «представництво», власну WWW-сторінку в Мережі має сьогодні практично кожна велика західна організація, фірма або компанія. В Інтернет розташовані «електронні» варіанти багатьох тисяч газет і журналів, через Мережу транслюються сотні радіостанцій і телекомпаній. Важко знайти яку-небудь область людської діяльності, що не була б представлена в Інтернет у всій своїй повноті сотнями і тисячами «сторінок». Крім «дублікатів» існуючих періодичних видань, ви можете знайти в Мережі безліч зразків оригінальної «електронної преси».
Інша популярна технологія одержання інформації — через так названі «групи» новин, число яких наближається сьогодні до ста тисяч, а також численні «розсилання», що поширюються по каналах електронної пошти...

3.1. Інтернет — найбільше у світі джерело розваг.
Ігри і музика, кіно і театр — усі види мистецтва і всі дітища величезної індустрії розваг представлені сьогодні в Інтернет. Можна зіграти в гру з партнером, що знаходиться на іншому кінці землі, довідатися новини про життя улюбленої рок-групи і прослухати їхній останній диск. Розгадати кросворд і одержати результати останнього футбольного матчу. З головою зануритися у велику колекцію анекдотів і стати збирачем Дуже Цікавих Картинок. Нарешті, навіть взяти участь у засіданні Суспільства Аматорів Волосатих Каракатиць...

3.2.Інтернет —найпрогресивніший засіб спілкування і комунікації.
Щодня користувачі Мережі відправляють один одному сотні мільйонів електронних послань — для багатьох з них Інтернет цілком замінив звичайну пошту. Мільйони людей щодня знайомляться і спілкуються один з одним на всіляких «болтальних» каналах IRC. Поки порівняно невелике число людей користується послугами Інтернет - телефонії і відеоконференцій, однак ці технології спілкування стають усе більш популярними.

3.3. Інтернет —найсприятливіший простір для бізнесу.
Усе більш популярною стає електронна торгівля, що дозволяє користувачеві зробити покупку практично будь-якого товару в будь-якій точці планети. По Інтернет ви можете замовити й одержати нові програмні продукти, послати букет квітів коханій дівчині і навіть придбати автомобіль. А також довідатися останні результати торгів на біржах усього світу, довідатися про курс акцій тієї або іншої компанії і провернути з ними угоду. Для великих фірм і корпорацій Мережа стала ідеальним середовищем для проведення всіляких операцій і розрахунків, а також торгівлі за схемою business-to-business, нарад у реальному часі. Утім, заробити в Мережі може не тільки велика фірма, але і практично будь-яка людина, що створила свою сторінку.

3.4.    Інтернет — це ідеальний інструмент для реклами.
Мережа дає будь-якій людині практично безкоштовну можливість сповістити багатомільйонну аудиторію про пропоновані їм послуги або продукцію. Інтернет зрівнює приватних осіб, фірми середньої руки і великі корпорації: в усіх є однакові можливості для залучення покупців. Не треба платити тисячі і навіть мільйони доларів за миті реклами на телебаченні, не треба купувати смуги в газетах — ваша сторінка в Інтернет буде функціонувати цілодобово, без перерв.
3.5.    Інтернет — це величезний простір для творчості.
За допомогою Мережі можна заявити про себе на весь світ, створивши особисту домашню сторінку. Про що хочете. Про улюблену групу або композитора, про породу кішок або про збирання поплавців. А можна — про себе, щоб потім дивувати знайомих.
3.6.    Інтернет — ідеальне середовище для одержання нових файлів і
програм.
Через Мережу можна одержати нові драйвери для пристроїв, що входять до складу комп'ютера, виправлення і доповнення для використовуваних програм, а іноді і їхні нові версії.

3.7.    Інтернет — чудовий простір для шопінгу.
За допомогою Мережі можна здобувати товари і послуги в тисячах „віртуальних" магазинів, брати участь в електронних торгах ведучих бірж світу або брати участь у віртуальних аукціонах.

Висновки.
Інтернет - сама найкраща, сама без подібна річ на землі. І хороший він тим, що дозволяє отримати товариша або подругу в будь-якому куточку світа, знайти товаришів по захопленням і просто поспілкуватися з людьми. Істотна цінність всесвітньої мережі в тому, що вона стала сховищем знань, новин, інформації, книг, музики і багато-багато іншого. Бо саме в Інтернеті можна швидко знайти необхідну інформацію, текст, свіжу новину, книгу, музику. Якщо ж щось не вдається, через Інтернет можна попросити про допомогу - і тоді обов'язково допоможуть!
Internet - глобальна комп'ютерна мережа, що охоплює весь світ. Сьогодні Internet має близько 15 мільйонів абонентів у більш ніж 150 країнах світу. Щомісяця розмір мережі збільшується на 7-10%. Internet утворює як би ядро, що забезпечує зв'язок різних інформаційних мереж, що належать різним установам в усьому світі, одна з іншої.


Список використаної літератури:
1.    Березін С, Раков С. Інтернет у вас вдома. Вид. 2-е. -СПб.: BHV-Санкт-
Петербург, 1999,440с.
2.    Габбасов Ю. Інтернет 2000. -СПб.: Санки-Петербург, 1999,440 с.
3.    Денисов А. Майкрософт Інтернет Екстілорер 5.: Довідник. —СПб.: Питер,
1999,448 с.
4.    Золотов С. Протоколи Інтернету. -СПб.: BHV-Санкт-Петербург, 1999,
304 с, іл..
5.    Леонтьев В.П. Найновіша енциклопедія Інтернет 2003- М.: ОЛМА-
ПРЕС, 2003.-781с: іл..
6.    Оліфер В.Г. Комп'ютерні мережі. Принципи, технології, протоколи.-
СПб.: Пітер, 2002, -672 с, іл..
7    Стівенс Ч.Р. Протоколи ТСРЯР. Практичне керівництво/Пер.з англ.. і
комент.     А.Ю.     Глебовського.-СПб.:     „Невський     діалект"-„БХВ-
Петербург", 2003.- 672с: іл..
8.    Фролов А.В., Фролов Г.В. Практика застосування PERL, PHP, APACHE,
MySQL для активних WEB-сайтів.- М.: Видавництво- Торгівельний дім
„Російська Редакція", 2002. -576 с: іл..

Search:
????????...

концепція росту знання К.Поппера

покоління ПК

гопсек переклад українською мовою

моральних цінностей розум і віра

не судилось персонажи

у чому полягає трагедія Жульєна Сореля

математичні завдання для дітей осіннього змісту

задачі електризація

класифікація дій

Перші християни на Русі.Причини прийняття християнства



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010