.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Методика вивчення теми “Глобальна мережа Інтернет.” в школі 


Методика вивчення теми “Глобальна мережа Інтернет.” в школі

ТЕМА  VІІ. “Глобальна мережа Інтернет.”

№ уроку Тема уроку
1 Заг.хар.теми. Глобальна мережа Інтернет. Сервер та робоча станція. Апаратні складові та програмне забезпечення для роботи в Інтернет. Ресурси  Інтернет. Адресація  в Інтернет. Протоколи передачі даних. Принципи роботи  Інтернет.
2 Як під’єднатися до Інтернет. Провайдери. Способи під’єднання комп’ютерів. Основні послуги Інтернет. Програмне забезпечення для роботи в Інтернет.
3 Електронна пошта в Інтернет. Електронна адреса. Створення та відправлення повідомлень. Адресна книга.
4 Створення, відправлення та одержання електронного повідомлення.

5 Практична робота № 10. “Створення, відправлення та одержання електронного повідомлення”.
6 Поняття про телеконференції. Групи телеконференцій. Органі¬зація і проведення телеконференцій. Пошук потрібних новин та підписка на них.
7 Служба World Wide Web. Робота з WWW, гіпертекст. Адреса Web-сторінки. Програми-броузери. Файлові ресурси в Internet. Пошук інформації в Інтернет, пошукові системи.
8 Поняття про мову розмітки гіпертексту HTML. Теги мови HTML.

9 Оформлення тексту в Web-документі. Засоби створення HTML-документа.

10 Теги управління зовнішнім виглядом HTML-документа.

11 Включення графіки та таблиць до Web-сторінки.

12 Створення та оздоблення найпростішої Web-сторінки.

13 Практична робота № 11. “Створення Web-документів.”

14 Проблеми безпеки та захисту інформації  в глобальній мережі Інтернет.

15 Тематичне оцінювання учнів з теми 7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Учні повинні знати:
o можливості використання основних послуг глобальної мережі;
o види програмного забезпечення, необхідного для роботи в глобальній мережі Інтернет;
o правила роботи та налагодження програм для перегляду гіпертекстових документів;
o типи та можливості використання програм для підтримки роботи електронної пошти;
o правила електронного листування;
o правила роботи з адресною книгою;
o формати, за допомогою яких можна відправляти графічну та звукову інформацію;
o особливості роботи користувачів з телеконференціями та форумами; правила спілкування за допомогою телеконференції, форуму;
o поняття про гіпертекст і правила роботи з ним; принципи адресації в WWW; принципи та правила здійснення пошуку інформації в Інтернеті;
o можливості та правила інтерактивного спілкування в Інтернеті;
o поняття про мову розмітки гіпертексту, основні теги для опису структури HTML-файлу, оформлення тексту в HTML-документі, включення графіки до веб-сторінки, визначення гіперпосилань;
o поняття про засоби створення HTML-файлів;
o принципи розміщення веб-сторінки на веб-сервері;
o принципи безпеки та захисту інформації в мережі Інтернет.

Учні повинні мати уявлення про:
o основні принципи будови та функціонування сучасних глобальних комп’ютерних мереж;
o способи підключення комп’ютерів до глобальної мережі;
o організацію інформаційного зв’язку в Інтернеті;
o доменну, ІР- та URL-адресу в Інтернеті;
o принципи функціонування мережі Інтернет;
o поняття комунікаційного протоколу;
o інформацію, необхідну для підключення до мережі Інтернет;
o принципи функціонування електронної пошти; правила створення електронної адреси;
o  правила використання різноманітних сторінок кодування;
o правила організації та роботи з телеконференціями та форумами, основні групи телеконференцій;
o правила організації інтерактивного спілкування в Інтернеті;
o правила використання файлових ресурсів в Інтернеті.
Учні повинні вміти:
o запускати на виконання програму роботи з електронною поштою, складати, редагувати та відправляти через комп’ютерну мережу електронні повідомлення та відповідати на електронні повідомлення; одержувати пошту, користуватися адресною книгою, приєднувати до електронних повідомлень файли різних типів; перекодовувати повідомлення, одержані електронною поштою; виконувати переадресацію поштових повідомлень;
o запускати на виконання програму-броузер, переглядати гіпертекстові сторінки, працювати з програмами броузерами, створювати закладки на потрібних веб-сторінках, переміщуватися по сторінках у прямому і зворотному напрямках, вводити з клавіатури адресу потрібної веб-сторінки;
o здійснювати пошук потрібної інформації в мережі Інтернет, використовуючи пошукові системи; змінювати вид кодування веб-сторінок при роботі з броузерами;
o створювати найпростіші веб-сторінки, які містять коди форматування тексту, графічні об’єкти, гіперпосилання, списки та таблиці;
o підключатися до електронних конференцій, розміщувати там власну інформацію та читати необхідну інформацію, переписувати інформацію, що є в різних конференціях; підписуватися на потрібну телеконференцію; спілкуватися з іншими учасниками телеконференцій;
o здійснювати пошук потрібних файлових архівів; копіювати з файл-сервера файлові архіви; копіювати на файл-сервер файлові архіви;
o здійснювати інтерактивне спілкування в глобальній мережі Інтернет.

Search:
????????...

Як ревуть воли скорочено

вірші про алгебру

бальзак конспект уроку

М Старицький Не судилось скорочено

урок гра з історії

реферат на тему засоби впливу держави інфляційний процес

трансформація міф софокла едіп цару про едіпа у трагедії

сутність та роль держави як учасника міжнародних відносин

твір на тему Художнє відтворення морально - етичних проблем у повісті Кайдашева сімя

образ максима хіба ревуть воли як ясла повні



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010