.: Menu :.
Home
Реферати
Книги
Конспекти уроків
Виховні заходи
Зразки документів
Реферати партнерів
Завантаження
Завантажити
Електронні книги


????????...

 
��������...
Курсова робота на тему "Photoshop" 


Курсова робота на тему "Photoshop"

Зміст
Вступ    3
1. Основні характеристики Photoshop    5
1.1 ПАНЕЛЬ ІНСТРУМЕНТІВ PHOTOSHOP    6
1.2 ПАЛІТРИ    8
1.3 СКАНУВАННЯ ЗОБРАЖЕНЬ    10
1.4 ІМПОРТ І ЕКСПОРТ ЗОБРАЖЕНЬ    11
1.5 ВИДІЛЕННЯ ОБЛАСТЕЙ    12
1.6 ВИКОРИСТАННЯ КОНТУРІВ    12
1.7 МАЛЮВАННЯ І РЕДАГУВАННЯ    13
1.8 РЕЖИМИ МАЛЮВАННЯ    15
1.9 ВИБІР КОЛЬОРІВ    17
1.10 СЛОЇ    18
1.11 ОСНОВИ КОЛІРНОЇ КОРЕКЦІЇ    18
1.11.1 Кольори    19
1.11.2 Погана контрастність    19
1.11.3 Поліпшення контрасту, використовуючи Рівні    21
1.12 ЗМІНА ПРОПОРЦІЙ КОЛЬОРУ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ КОЛІРНИЙ БАЛАНС    22
1.12.1 Канали і маски    22
1.12.2 Маски для зображень    22
1.12.3 Колірні моделі    23
1.12.4 Створення маски    24
Висновки    28
Література    30



Вступ
Графічна обробка великих об'ємів інформації - найбільш масова галузь використання ПЕОМ. Сьогодні персональні комп'ютери застосовують для розв'язання різних завдань:
1.    Комп'ютерна верстка журналів, газет, книг.
2.    Обробка математичних, статистичних, фізичних та інших даних і побудова за ними графіків, діаграм, поверхонь, карт та інших графічних об'єктів.
3.    Створюються комп'ютерні зображення, картини, обробляються фотографії за допомогою графічних редакторів. У наш час кольорова гама зображень може нараховувати до 16 мільйонів кольорів та відтінків.
4.    Останнім часом ЕОМ почали застосовувати для створення різного роду анімацій та комп'ютерних мультфільмів.
Виникла необхідність створення таких програм, використання яких не вимагало б від художників та дизайнерів глибоких знань програмування, І вони мали б змогу зосередитись на створенні малюнків.
Треба відмітити, що сучасна шкільна програма не передбачає широкого ознайомлення з графічними редакторами. Тому тим, хто в майбутньому збирається займатися комп'ютерною графікою (в тому числі видавництвом книг), необхідно на спецкурсах або індивідуальних заняттях ознайомитися з такими графічними програмними продуктами.
В даній роботі розглянуто деякі основні поняття про машинну графіку: як створити графічне зображення, як зберегти графічне зображення, які формати файлів при цьому використовуються.
В своїй роботі я не маю за мету відкрити якісь секрети графічного редактора. Я пропоную послідовність його покрокового вивчення у школі. В роботі також наявні малюнки, які наочно і досить просто, швидко дадуть змогу ознайомити і навчити дітей працювати з графічним редактором PHOTOSHOP. Послідовне виконання завдань учнями з вчителем дозволить їм в легкий, ігровій формі освоїти основи графічних технологій. При цьому вчителю і учням не обов'язково вміти гарно малювати. Комп'ютер дасть змогу дітям стати художником, дизайнером, модельєром, архітектором...
Навчальну програму розробляє кожен вчитель індивідуально. Тому приведені нижче уроки, по вивчені графічного редактора PHOTOSHOP, дають змогу вчителю самостійно вибрати уроки і таку їх послідовність з великої кількості, щоб навчання для дітей було цікавим, різноманітним. І вчитель може підібрати з вказаних уроків ті уроки, які на його думку найдоцільніше провести в тому чи iншому класі І-ІІ ступеня навчання у школі. Навколо нас цілий світ. І тому в цій роботі відображені далеко не всі області, де може бути застосована графічна технологія.
МЕТА ЗАНЯТЬ - показати, що комп'ютер це тільки інструмент для рішення багатьох життєвих задач. Як ручка в руках письменника, як пензлик в руках художника, так і комп'ютер в руках дітей дає змогу поринути в світ різних професій, в світ фантазій, мрій і справжньої роботи. Потрібно тільки зацікавити дітей.
Для того, щоб уроки були цікавими потрібно не замикатися тільки на навчанні технічним прийомам роботи з комп'ютером. Навпаки, уроки потрібно робити пізнавальними, інформаційно-об'ємними, щоб можна було використати матеріал з різних областей знань. Потрібно ілюструвати свої розповіді малюнками і репродукціями, зразками, моделями.
Використання таких уроків при вивченні графічного редактора повинні доповнювати і розширяти кругозір знань учнів з основних дисциплін.
1. Основні характеристики Photoshop
Програма Adobe Photoshop(АР) один з численних пакетів для обробки, зміни, збереження графічних об'єктів.
(АР) дозволяє працювати з палітрою, калібрувати, сканувати, імпортувати  й експортувати, виділяти області, контури, малювати, редагувати, вибирати кольори, слої, канали і маски, фільтри, розмір зображення, світлокорекція, перетворити зображення, кольороділення, друк зображення.


Вид програми (АР) можна побачити на малюнку.
1.1 Панель інструментів Photoshop

Панель інструментів (tools bar) - це основна робоча панель Рhоtоshор'а. Знання всіх інструментів дасть вам можливість більш продуктивно використовувати всі можливості редактора.
Панель інструментів Adobe Photoshop містить 45 інструментів, 25 з яких - сховані. Сховані інструменти заховані за тими іконками, у яких у правому нижньому куті є маленький трикутник. Щоб добратися до цих інструментів потрібно натиснути й утримувати на іконці ліву кнопку миші.

Виділення прямокутником
Вирізання виділеної області
Виділення вертикальною лінією
Виділення горизонтальною лінією
Виділення овалом
Рух виділеного об'єкта чи слоя
Виділення від руки
Виділення "магнітом" (лінія сама згинається за курсором)
Виділення багатокутником, вказавши його вершини
"чарівна паличка" – виділення площі з подібними кольорами
Розпилювач фарби
Малювання кистю
Дозволяє відтворювати точні чи модифіковані копії елементів зображення і колірних зразків у тім же зображенні, або в іншому документі.
Гумка
Малювання олівцем
Малювати лінію
Робить чіткі границі зображення змазаними
Розмазує колір
Робить змазані границі зображення чіткими
Збільшує яскравість
Зменшує яскравість
Змінює насиченість кольору
Малювати "стежини"
Додати сполучну крапку для "стежини"
Видалити сполучну крапку з "стежини"
Малювати "стежини" "магнітом" (лінія сама згинається за курсором)
Малювати "стежини" від руки (просто малюєте як олівцем)
Дозволяє чи виділяти рухати "стежини" чи їх частини
Дозволяє з прямих з'єднуючих крапки робити криві
Введення тексту по горизонталі
Робить виділення у формі тексту по горизонталі
Введення тексту по вертикалі
Робить виділення у формі тексту по вертикалі
Лінійка
Заповнює область поступовим переходом від одного кольору до другому
те ж, відповідно іконці
те ж, відповідно іконці
те ж, відповідно іконці
те ж, відповідно іконці
Заповнює область верхнім (foregraund) кольором
Верхній (foregraund) колір стає кольором крапки на який вказуєш
Рухає картинку у вікні
Збільшує і зменшує зображення у вікні


1.2 Палітри
У програмі запропоновані користувачу наступні палітри:
    Палітра «Шари»
    Палітра «Канали»
    Палітра «Контури»
    Палітра «Кисті»
    Палітра «Параметри»
    Палітра «Синтез»
    Палітра «Каталог»
    Палітра «Дизайн»
    Палітра «Інфо...»
    Палітра «Команди»
Палітра «Шари» використовується для створення, копіювання, об'єднання і видалення шарів, а також для створення шарів-масок. Крім того, ця палітра дозволяє керувати відображенням окремих шарів.
Палітра «Канали» використовується для створення, дублювання і видалення каналів, для визначення їхніх параметрів, для перетворення каналів у самостійні документи, а також для об'єднання каналів і формування сполученого зображення. Палітра «Канали» дозволяє також керувати відображенням окремих каналів на екрані, роблячи їх видимими чи невидимими.
Палітра «Контури» використовується для створення, збереження й обробки контурів. У даному розділі описані відкриття і закриття палітри, а також виділення контурів і їхнє відображення в палітрі. В інших розділах цієї глави говориться про створення і редагування контурів, про перетворення контурів у виділені області і виділені області  в контури, а також про використання обтравочних контурів.
Різні кисті, використовувані для малювання і редагування, представлені в палітрі «Кисті». За замовчуванням вам пропонуються кілька розмірів круглих кистей, причому Adobe Photoshop зберігає характеристики кистей для кожного інструмента окремо.
Кожен інструмент (крім інструментів «переміщення» і «текст») характеризується власним набором параметрів, що відображається в палітрі «Параметри». Заголовок і вміст цієї палітри міняється в залежності від обраного на даний момент інструмента.
Палітра «Синтез» відображає колірні значення поточних кольорів переднього і заднього плану. За допомогою «повзунків» ви можете відредагувати ці кольори в одній із запропонованих колірних систем.
Палітра «Каталог» містить набір доступних для використання кольорів. Ви можете вибрати колір переднього і заднього плану з наявних варіантів, або створити замовлену палітру шляхом додавання чи видалення кольорів. Крім того, ви можете створити і зберегти будь-який набір кольорів для наступного використання в інших зображеннях.
Палітра «Дизайн» являє собою планшет, який ви можете використовувати для довільного змішування кольорів. Для роботи в палітрі «Дизайн» ви можете користуватися будь-якими інструментами, що малюють. Для перегляду вмісту палітри можуть застосовуватися інструменти «масштаб» і «рука».
Палітра «Інфо» відображає інформацію про активний інструмент і про колірні координати в активній крапці курсору.
Палітра «Команди» дозволяє одним щигликом миші вибирати найбільше часто використовувані команди. Коли палітра «Команди» відкрита на екрані, щиглик миші на кожній з команд, що містяться в ній, приводить до виконання відповідної операції чи до відкриття відповідного діалогового вікна. За замовчуванням у програмі Adobe Photoshop обрані кілька команд, за яких закріплені функціональні клавіші. Якщо на вашій клавіатурі маються функціональні клавіші, то ви можете самостійно перепризначувати їх на інші команди.
У програмне забезпечення Adobe Photoshop включено кілька спеціалізованих палітр «Команди». Вони містять команди, застосовувані для виконання додруковних задач, корекції кольору і маніпулювання зображеннями.
1.3 Сканування зображень
При використанні визначених моделей сканерів програма Adobe Photoshop дозволяє цілком контролювати процес перетворення фотографії чи слайда в цифрове зображення. Для сканування зображень використовується команда «Одержати» з меню «Файл».
Програма Adobe Photoshop може працювати з будь-яким сканером за умови, що для нього буде встановлений сумісний додатковий модуль. Щоб установити такий модуль, необхідно скопіювати в підкаталог PLUGINS каталогу програми Photoshop відповідний файл фірми-виробника сканера. Усі модулі для сканерів, встановлені в підкаталозі PLUGINS, відображаються в субменю «Файл» > «Одержати».  Adobe Photoshop підтримує стандартний інтерфейс TWAIN, що дозволяє використовувати для сканування будь-які пристрої, що також підтримують цей інтерфейс. Щоб підключити сканер, що підтримує інтерфейс TWAIN, ознайомтеся з інструкцією, що додається до нього, по установці і настроюванню модуля TWAIN.
Якщо ви не змогли придбати для свого сканера драйвер, сумісний із програмою Adobe Photoshop, то ви можете відсканувати зображення за допомогою програмного забезпечення фірми-виробника сканера, зберігши його у форматі TIFF чи BMP. Щоб потім відкрити цей файл у програмі Photoshop, скористайтеся командою «Відкрити...» з меню «Файл». У процесі сканування зображень ви маєте можливість керувати декількома параметрами, що впливають на якість підсумкового файлу. Перш ніж приступити до сканування, виконаєте викладені в цій главі інструкції з визначення розподільної здатності сканування й оптимального динамічного діапазону, а також по розробці процедур, мінімізірующих небажані колірні перекручування.
1.4 Імпорт і експорт зображень
Adobe Photoshop дозволяє відкривати документи в різних форматах, включаючи Adobe Illustrator, Amiga IFF, BMP, CompuServe (GIF), EPS, JPEG, Kodak CMS PhotoCD, MacPaint, PCX, PICT File (тільки растровий), PIXAR, PixelPaint, Raw, Scitex™ CT, Targa, TIFF і формати, що використовують TWAIN інтерфейс. Формати Photoshop, Adobe Illustrator, JPEG, Raw, Scitex CT і TIFF є убудованими. Інші формати й інтерфейс TWAIN є убудованими форматами.
Крім того, за допомогою модуля Quick Edit можете відкривати окремі фрагменти великих файлів у форматах Photoshop і Scitex, а також неупакованих TIFF-файлів.
1.5 Виділення областей
Щоб відредагувати фрагмент зображення в програмі Adobe Photoshop, необхідно насамперед виділити область, що редагується. Після цього ви можете перемістити, скопіювати чи розфарбувати виділений фрагмент, а також застосувати до нього різні спецефекти.
Наприклад, щоб змінити колір якого-небудь елемента зображення, ви повинні виділити область, що містить цей елемент, а потім заповнити її потрібним кольором. Границя виділеної області відображається на екрані  пунктирною лінією, що рухається.
Adobe Photoshop забезпечує кілька способів виділення фрагментів зображень: ви можете зробити це за допомогою інструментів «область», «ласо» чи «чарівна паличка», а також за допомогою команди «Колірний діапазон». Перераховані інструменти дозволяють виділяти потрібні фрагменти різними способами з заданим ступенем точності. (Інструмент «авторучка» у палітрі «Контури» також може бути використаний для виділення областей; докладніше про це говориться в розділі «Створення контурів».
1.6 Використання контурів
Контуром називається будь-яка лінія чи крива, побудована в програмі Adobe Photoshop за допомогою інструмента «перо». В основі створення контурів лежить побудова кривих Безьє, що представляють собою лінії, що легко редагуються. У цій главі розповідається про використання палітри «Контури» для доступу до інструмента «перо» і про побудову контурів.
Інструмент «перо» дозволяє будувати гладкі контури з великою точністю. За допомогою контурів дуже зручно визначати області для заливання, а також створювати криволінійні об'єкти для наступного обведення за допомогою інструментів, що малюють. У багатьох випадках контури є прекрасною альтернативою нерівним лініям, що виходять за допомогою інструмента «ласо».
Контури також дуже зручні для тривалого збереження простих масок, оскільки в силу своєї компактності вони займають значно менше дискового простору, чим виділені області. Крім того, зміна розмірів і пропорцій контурів не впливає на їхню розподільну здатність і якість. Ви можете копіювати контури з одного документа Adobe Photoshop в інший, а також обмінюватися документами з програмою Adobe Illustrator.
1.7 Малювання і редагування
Інструменти, що малюють, наносять на поверхню документа колір переднього плану, показаний у палітрі інструментів у поле основного кольору (верхній квадрат). Щоб у процесі малювання змінити колір переднього плану, натисніть клавішу Alt, інструмент що  малює, буде тимчасово замінений інструментом «піпетка». Встановіть курсор на будь-якому кольорі в межах зображення чи в колірній палітрі і клацніть мишею.
Колір заднього плану, показаний у поле фонового кольору (нижній квадрат), використовується для градієнтного заливання і для заповнення областей, вилучених із зображення за допомогою інструмента «ластик». Крім того, при визначенні параметрів нового документа ви можете задати для нього заливання кольором заднього плану.
Для малювання можна використовувати цілий ряд інструментів:
    Інструмент «ластик»
    Інструмент «лінія»
    Інструмент «олівець»
    Інструмент «аерограф»
    Інструмент «кисть»
    Інструмент «штамп»
    Інструмент «палець»
    Інструмент «розмиття/різкість»
    Інструмент «освітлювач/затемнитель/губка»
Інструмент «ластик» змінює кожен піксел, що був в зоні його дії. В однослоєвому зображенні піксели перефарбовуються у фоновий колір. При роботі на слоях пофарбовані піксели стають прозорими.
Інструмент «лінія» дозволяє малювати в зображенні прямі лінії. Ви можете змінювати товщину ліній, задавати для них згладжування країв, а також створювати лінії у виді стрілок.
Інструмент «Олівець» дозволяє створювати довільні лінії з твердими границями і використовується насамперед у роботі з бітовими зображеннями. Для цього інструмента існує спеціальний режим «Автоматичне стирання» , що дозволяє малювати фоновим кольором по кольорі переднього плану.
Інструмент «аерограф» дозволяє фарбувати об'єкти без різких колірних переходів. Він створює ефект малювання за допомогою аерозольного балончика чи розпилювача. Цей інструмент дає набагато більш м'які штрихи ніж інструмент «кисть». Щоб одержати більш соковитий колір, ви можете нанести на ту саму область кілька штрихів.
Інструмент «кисть» створює в зображенні м'які мазки, границі яких менш тверді, чим в інструмента «олівець», але і не такі розмиті, як у «аерографа».
Інструмент «штамп» дозволяє відтворювати точні чи модифіковані копії зображення в тім же зображенні, або в іншому документі. За замовчуванням інструмент «штамп» використовує як шаблон для копіювання ціле зображення. Інші режими використання цього інструмента дозволяють зафарбувати визначені області зображення заздалегідь узятим зразком чи створити його «імпресіоністську» версію. Крім того, ви можете вибірково відновлювати фрагменти останньої збереженої версії документа.
Інструмент «палець» імітує змазування сирої фарби пальцем. Цей інструмент «бере» колір на початку штриха і «протаскує» його в напрямку переміщення курсору.
Інструмент «размиття/різкість» дозволяє або зм'якшувати занадто різкі границі чи області в зображенні, зменшуючи контраст між деталями, або підвищувати чіткість зображення, роблячи занадто м'які границі більш різкими.
1.8 Режими малювання
Photoshop надає так багато різних режимів малювання, що навіть фахівці ніколи не використовують усі. Режими використовуються для створення спеціальних ефектів при малюванні, а також при накладанні зафарбованих областей одне на одне. Кожен режим визначає, як колір штриха комбінується з кольорами існуючого зображення. Дія кожного з цих параметрів змінюється в залежності від того, чи працюєте ви на білому, чорному, напівпрозорому чи кольоровому зображенні чи фоні.
    Щоб описати розходження між режимами, ми будемо використовувати три поняття:
Base Color (Основний колір). Це значення піксела перед мазком. Воно може відповідати кольору чи тла іншого зображення.
    Blend Color (Колір накладення). Значення, що ви хочете застосувати. Це може бути окреме значення чи кілька кольорів.
    Result Color (Кінцевий колір). Фінальне значення, що визначається режимом кисті чи кольором, що виходить при об'єднанні кольору, що накладається, (Blend Color) і основного кольору (Base Color).
Нижче приведений дуже короткий огляд усіх режимів. Найкращий спосіб з'ясувати, що вони роблять – це спробувати їх у дії самостійно.
    Normal (Нормальний). Основний колір кожного піксела буде змінений на колір накладення. Режим малювання Normal використовується, якщо ви не намагаєтеся створити спеціальний ефект.
    Dissolve (Розчинення). Цей режим розсіює застосовуваний колір випадковим образом по обраним пікселам. Найбільш помітний ефект виходить при використанні великих і м'яких кистей.
    Behind (Підкладка). Цей режим створює ефект малювання за зображенням. Він корисний, якщо ви хочете додати до зображення тінь, не видаляючи зафарбовані області в сусідніх слоях.
    Multiply (Множення). Багато користувачів порівнюють цей режим з малюванням фломастерами. При використанні з відтінками сірого кольору виходить гарний інструмент для затінення.
    Режим Multiply не буде мати ніякого ефекту при обраному параметрі Wet Edges (Мокрі краї), тому що цей параметр уже використовує режим Multiply.
Screen (Освітлення). Цей режим є протилежним для Multiply. Він використовується для освітлення областей шляхом зменшення значення яскравості основних пікселів.
    Overlay (Перекриття). Цей режим робить ефект Multiply (Множення) чи Screen (Освітлення), у залежності від колірного значення основного кольору. Як і у випадку з режимами Multiply і Screen, повторне застосування до однієї і тієї ж області буде підсилювати ефект.
    Soft Light (М'яке світло). Цей режим робить ефект типу Overlay, але з меншою інтенсивністю. Як зрозуміло з назви, цей режим схожий на висвітлення зображення м'яким чи розсіяним світлом.
    Hard Light (Тверде світло). Цей режим застосовує колір до основних пікселів, що приводить до більш високих рівнів насиченості кольорів. Soft Light і Hard Light; це коштовні інструментальні засоби для додавання і підсвічувань тіней до зображення.
    Color Dodge (Освітленя основи). Цей режим використовується для створення загального ефекту підсвічування. Коли ви робите рух кистю, всі основні піксели, більш темні, ніж обраний колір накладання, будуть освітлюватися.
Color Burn (Затемнення основи). Цей режим протилежний режиму Color Dodge. Він використовується для створення загального ефекту затемнення.
Darken (Заміна темним). При переміщенні кисті над зображенням у цьому режимі вплив буде вироблятися тільки на піксели більш світлі, чим застосовуваний колір.
    Lighten (Заміна світлим). Цей режим протилежний режиму Darken. При русі кистю змінюються тільки піксели більш темні, ніж приміняємий колір.
    Difference (Різниця). Цей режим виявляє розходження між базовим кольором і кольором накладення, роблячи вражаючий ефект. При повторенні мазків над однією і тією ж областю ефект застосовується повторно.
    Exclusion (Виключення). Цей режим працює приблизно так само, як і режим Difference, але в результаті виходить колір більш м'який, ніж при використанні Difference.
    Hue (Колірний тон). Гарний режим для зміни кольору без зміни яскравості чи насиченості.
    Saturation (Насиченість). Цей режим підсилює кольори.
    Color (Кольоровість). Цей режим часто використовується для перетворення чорно-білого зображення в кольорове, тому що він зберігає яскравість зображення при застосуванні кольору. Він також може використовуватися для підфарбовування кольорового зображення.
    Luminosity (Яскравість). Режим протилежний режиму Color.
Щоб задати режим малювання, необхідно виконати наступне:
1. Двічі кликнути на кнопці Paintbrush на панелі інструментів. Відкриється панель Paintbrush Options.
2. Вибрати режим малювання з розкрившогося меню в лівому верхньому куті панелі Paintbrush Options.
1.9 Вибір кольорів
Палітра кольорів програми Adobe Photoshop (Color Picker) дозволяє вибирати кольори переднього і заднього плану по спектральній шкалі чи визначати координати кольорів за допомогою числових значень. Крім того палітра кольорів програми Adobe Photoshop дозволяє вибирати готові кольори, засновані на колірній моделі CMYK, а також вибирати кольори в різних замовлених колірних системах.
Палітра кольорів програми Adobe Photoshop прийнята за замовчуванням у якості основної. Щоб повернутися до неї після використання іншої палітри, виберіть з меню «Файл» команду «Установки» > «Основні...»  на екрані відкриється діалогове вікно «Основні установки». У списку «Палітра кольорів» задайте варіант «Photoshop».
Щоб відкрити палітру кольорів, клацніть мишею в палітрі «Інструменти» чи в палітрі «Синтез» (у виділеному колірному полі).
1.10 Слої
Новий документ, створений у програмі Adobe Photoshop, складається тільки з фону (заднього плану). Цей фон можна порівняти з полотном, на якому малюється картина. Фон може бути білим, або пофарбованим у поточний колір заднього плану.
Ви можете додати в документ один чи кілька слоїв, які можна порівняти з аркушами абсолютно прозорої плівки, складеними в стопку поверх фону. Якщо слой не містить ніяких образотворчих елементів, то крізь нього будуть видні всі інші слої і задній план.
Слої дають вам можливість редагувати окремі елементи зображення незалежно від інших об'єктів. Ви можете малювати, редагувати, склеювати, маскувати і переміщати вміст одного слоя, не побоюючись зіпсувати графічні елементи, розташовані на інших слоях.
Усі слої в документі мають ту саму кількість пікселів, однакове число каналів і загальний колірний режим, наприклад, RGB, CMYK чи «Градації сірого».
Документи, створені в більш ранніх версіях програми Adobe Photoshop, складаються з єдиного слоя. Щоб додати нові слої в такий документ, вам доведеться зберегти його у форматі Adobe Photoshop 5.0.
1.11 Основи колірної корекції
Професійна корекція кольору завжди була однієї з найбільш важливих робіт при підготовці зображень.
Photoshop дозволяє коректувати старі і погано відскановані фотографії. Перед тим, як приступити до колірної корекції зображення, необхідно визначити які кольори в надлишку, а яких недостатньо. Щоб навчитися робити це, необхідно зрозуміти основні правила корекції кольорів.
1.11.1 Кольори
У першу чергу Ви повинні звернути увагу на кольори, що виглядають брудними чи змішаними. Наприклад, щоб одержати правильний зелений колір листа - Ви повинні змішати голубий і жовтий у різних пропорціях. При відхиленні від цих пропорцій виходить уже не той колір (більш темний, або більш світлий).
Наступний момент - це те, що колір повинен бути реалістичним. Небо повинне бути синім, трава повинна бути зелена, хмари могли б бути білими чи сірими. На зображенні необхідно виправити всі погрішності такого типу . У прикладі, на лівому зображенні ці помилки в кольорах невиправлені.

У цьому прикладі Ви бачите, що обличчя має занадто червоний відтінок, що не нормально.
1.11.2 Погана контрастність
Інша проблема – погана контрастність зображення. Це означає, що на зображенні є недолік темних пікселів у затінених областях і світлих пікселів на освітлених областях.
Так, як коректувати кольори? Я не буду описувати всі методи, (тому що їх дуже багато). Існує декілька основних методів. У випадку, якщо погана контрастність, найпростішим способом був би наступний:
Виділити\Все виділит.Потім Редагування\Скопіювати і Редагування\Вклеїти. Тепер у Вас є два однакових рівні, один над іншим.     

Відкрийте палітру Слої (Вікно\Показати слої) і виділіть слой, що Ви тільки що вклеїли. Потім змініть режим на Перекриття (Overlay). Якщо у Вас на отриманому зображенні занадто сильний контраст, то Ви можете його скорегувати, змінивши непрозорість слоя.

Інша (і найбільш популярна) методика, щоб виправити кольори - це використання кривих. За допомогою кривих можна зробити більшість робіт, зв'язаних з корекцією кольору. Перейдіть у Зображення\КорекціяКриві. Корекція здійснюється діагональною лінією.
Щоб виправити тільки деякі кольори, перейдіть до палітри Канали і з Shift'ом виберіть потрібний канал. Потім, коли Ви відкриваєте діалог Криві, будуть відображатися тільки потрібні канали.      
Унизу діалогового вікна Криві є два дуже важливих числа, що змінюються, якщо Ви робите зміни у вікні Криві. Ці числа являють собою значення введення і висновку зміненого піксела. Спостерігаючи, як ці числа змінюються і періодично здійснюючи вибірку пікселів у зображенні, Ви будете мати повний контроль над тим, як колір змінюється.
1.11.3 Поліпшення контрасту, використовуючи Рівні
У багатьох випадках Ви не повинні змінювати колір, щоб зробити фотографію краще. Ви повинні тільки поліпшити контраст. У цьому випадку Вам необхідний інструмент Рівні. .

У вікні Рівні зображена гістограма зображення. Вона дає Вам графічне представлення того, як піксели розподілені в зображенні.
Інший популярний спосіб поліпшення кольорів (звичайно використовуваний, щоб установити реальні кольори) - коректування Колірного відтінку і Насиченості. Це здійснюється переміщенням повзунків у діалозі Колірний тон/Насиченість.

1.12 Зміна пропорцій кольору, використовуючи Колірний баланс
Колірний баланс - не дуже точний інструмент для корекції кольору, але він добре підходить у багатьох випадках. Він дозволяє Вам змінювати рівновагу між різними квітами. Наприклад, Ви можете зменшити кількість червоного і додати синього кольору.
1.12.1 Канали і маски
При створенні складеного зображення у Вас, напевно, іноді з'являлася проблема як вирізувати потрібну ділянку зображення. У випадку, якщо об'єкт має прості і чіткі грані, Ви можете використовувати чарівну паличку. Якщо тло - не контрастний, ви повинні створити виділення, використовуючи інструмент ласо, або (що частіше застосовується) інструмент перо. Але в деяких випадках, коли дуже дрібні деталі, ця задача стає дуже складною (наприклад, виділення волосся). Ця методика допоможе Вам вивчити, як маскувати волосся чи будь-які інші складні об'єкти на професійному рівні.
1.12.2 Маски для зображень
Так, що є масками? Маска - це фактично інформаційний канал, що вказує на те, які піксели повинні бути включені у виділення. У Photoshop Ви можете відкрити палітру каналів (Вікно>Показати канали) і бачити всі канали зображення. Кожен канал являє собою маску. І навіть якщо канали RGB, чи CMYK - усі вони є масками. У випадку RGB, червоний канал представляє усі відтінки червоного в зображенні.
Створення маски фактично означає створення каналу, що представляв би нашу маску.

Це – просте зображення, ЯКЕ ми будемо використовувати в нашому прикладі. Я створив новий канал #4 і намалював 2 білих квадрати.

Це – канал #4 у палітрі каналів

Тепер, щоб завантажити канал у вихідне зображення, ми повинні переключитися на канал RGB і потім перейти до Виділення>Завантажити область... і виберіть канал #4.
Маска завантажується у виділення.
У випадку, якщо у Вас є зображення, збережене у форматі Jpeg, Ви можете також звернути увагу на те, що один з каналів (звичайно синій) виглядає розмитим. Це - результат JPEG-стиску. Один з каналів стискується більше, ніж інші, але візуально в RGB, Ви не звернете увагу на цей факт.
Отже, у нашому прикладі ми маємо потребу в масці, що працювала б як маска прозорості.

1.12.3 Колірні моделі
Я рекомендую переключитися на CMYK режим, перед створенням маски для волосся, використовуючи методику, описану нижче. Зображення в режимі CMYK дає більш точну інформацію про колір, і ми будемо використовувати це.
1.12.4 Створення маски
Як вказувалося раніше, ми повинні створити маску. Давайте виберемо найбільш складну частину маскування процесу і спробуємо вирішити проблему. От вихідне фото з яким ми збираємося працювати. У результаті ми повинні забрати тло. У випадку, якщо Ви збираєтеся використовувати інструмент перо, щоб виділити волосся, це відніме у Вас масу часу, щоб одержати більш-менш точне виділення.

Ця методика використовує кольорові канали, щоб створити маску. Конвертуйте ваше зображення в CMYK, якщо Ви не зробили цього раніш. (Зображення>Режим>CMYK).
Давайте подивимося на канали в цьому зображенні.

Ви можете бачити, що найбільш контрастний канал тут – це чорний канал. Ми можемо використовувати його як наш прототип маски. Спочатку, зробіть копію чорного каналу, перетягнувши його до іконки нового каналу.
Переключіться на канал #5.     
Давайте почнемо створювати нашу маску. У першу чергу необхідно скорегувати рівні чорного каналу, щоб збільшити контраст. Зображення>Корекція>Рівні...

Пересуньте середній повзунок так, як показано на зображенні. Це додасть каналу #5 більше контрасту.
Наступний крок дуже важливий. Ви повинні зробити контур виділення, але Вам не треба буде виділяти волосся. У дійсності, вони уже попадають у маску (область волосся виділяється контрастом). Вам тільки необхідно зробити контур навколо необхідної області (приблизно так, як на зображенні). Не включайте волосся у виділення.

Тепер, перетворіть контур в область виділення і заповните її чорним кольором. Натисніть Ctrl-D.

На наступному кроці Ви повинні використовувати інструмент Чарівна паличка, для того, щоб зробити більш точне виділення в нашій масці. Виберіть чарівну паличку і натисніть у будь-якім місці чорної області. Це створить область виділення. Чим більше вихідний образ і чим точніше допуск чарівної палички, тим більше точне виділення Ви одержите.
Далі Виділення>Інверсія і залийте білим кольором. Зніміть виділення (Ctrl-D). Інвертуйте отримане зображення (Зображення>Корекція>Негатив).

Це та маска, що нам потрібна. Тепер, Ви можете просто переключитися на CMYK канал. Виділення>Завантажити область>#5, Виділення>Інверсія і заповните білим чи тим, чим Ви хочете. Або Ви можете не інвертувати маску і скопіювати її потім в інше зображення.


Висновки
Із розвитком комп'ютерної техніки виникають нові можливості для її застосування. Все частіше і частіше ЕОМ допомагає нам в різних сферах життя. В даній дипломній роботі розглянуто роботу з графічними зображеннями. У ході роботи ми виявили, що комп'ютер може бути найкращим помічником художників, дизайнерів, видавців.
Людина, що працює з графічним ПК, повинна мати основні поняття про машинну графіку та сфери її застосування. Відомо, що школа не готує спеціалістів, а покликана забезпечити різносторонній розвиток особи. Однак, і в школі (на гуртках та факультативах) можна забезпечити достатній рівень знань та умінь учнів для професійної роботи.
Звичайно, малювати можна і на папері, але за допомогою комп'ютерної техніки діти навчаються створювати графічне зображення. Серед переваг комп'ютерних графічних зображень над звичайними, виконаними на папері, такі:
1. комп'ютерне графічне зображення можна розмножувати в необмеженій кількості, причому кожна копія абсолютна ідентична оригіналу;
2. зображення можна змінювати, виправляти, додавати якісь нові штрихи в будь-який момент часу;
3. якщо малюнок вийшов гарним, але вам не подобається палітра, ви можете змінити її, при цьому самі елементи зображення не спотворюються;
4. саме створення графічних зображень на комп'ютері значно полегшене: по вашій команді програма зобразить прямі лінії, кола, еліпси, прямокутники, скопіює фрагмент малюнку, поверне його на заданий кут, розтягне чи стисне, збільшить чи зменшить, перенесе в інше місце на екрані, зафарбує заданий вами об'єкт. Навчання має носити не тільки науковий, але й виховний та морально-правовий характер, бо широке застосування комп'ютерної техніки для створення графічних зображень поставило ряд нових (актуальних на сьогоднішній день) проблем перед суспільством та особистістю. Однією з таких проблем є проблема встановлення оригінальності зображень, адже комп'ютерне зображення може тиражуватися. Звідси і виникає проблема авторства та захисту авторських прав.
Шукаючи розв'язки цих та ряду інших проблем, викладач інформатики зможе досягти високого рівня підготовки учня з даного питання, сприяти формуванню гармонійно розвинутої особистості. Саме така мета стоїть перед сучасною загальноосвітньою школою.

Література
1.    Photoshop in nutshel. Полное руководство. О’Куин 720 1998 BHV Киев
2.    Photoshop 5.5 InageReady 2.0 для пользователя Бурлаков 540 2000 BHV Киев
3.    Adobe Photoshop 5.0 в подлиннике Пономаренко С. 560 2000 BHV-CПб
4.    Каталог Photoshop  Plug-Ins Тайц А. 464 1999 BHV-CПб
5.    Самоучитель Adobe Photoshop 6.0 (+дискета) Тайц А. 608 2001 BHV-CПб
6.    Библия пользователя Photoshop 5.5 Мак-Клеланд Дик 832 1999 Диалектика
7.    Освой сам-но Adobe Photoshop 5.5 за 24 часа Роуз Карла 360 2000 Диалектика
8.    Внутренний мир Adobe Photoshop 5 + CD Боутон 496 1999 ДиаСофт
9.    Photoshop 5.0 Технология обработки изображений Деруго 234 1999 Нолидж
10.    Photoshop 5 для профессионалов (+CD) Ксенакис 1088 1999 Питер
11.    Photoshop 5.5 для подготовки Web-графики. Учебный курс Стразницкас 480 2000 Питер

Search:
????????...

характеристика Грицька за повістюХіба ревуть воли як ясла повні

мій улюблений герой роману Грицько хіба ревуть воли

вiдлiт птахів

Українська ментальність національний характер мораль та етика за повістю Нечуя Левицького Кайдашева сімя

характеристика образу чіпки

скачати підручник з інформатики верлань апатова

характеристика образу чіпки

ХИБА РЕВУТЬ ЯК ЯСЛА ПОВНИ

специфіка філософського знання

Формування моральних якостей у молодших школярів засобами казки



?????????? ????????? ????
   
Created by Yura Pagor, 2007-2010